Gå til innhold

er det aldri slik at noen spiser grandiosa til middag her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller skrives det i så fall ikke noe om i middagstråder o.l?

ja, man er vel ikke noen god mor, kone osv her inne om man hiver en grandis (eller annen frossen pizza) i ovnen?

jeg hadde planlagt skikkelig middag med scnitzel,poteter,grønnsaker og saus i dag men sovnet på sofan og våknet nå ett par timer etterpå og er absolutt ikke i "lage middag form" så da kjøper gubben med seg grandiosa på vei hjem... Og det skjer innimellom her i huset gitt.

Syns ikke pizzaen er så veldig gode men det er fryktelig lettvint mat og er jo et varmt måltid i alle fall så har ikke den svarteste samvittighet heller. hehe. men syns nok kanskje det har vært nok en periode med slik middag nå (har vært så kvalm og gravid at jeg ikke vet opp ned på meg selv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi spiser grandis.

ungane liker den kjempe godt :)

eg spiser kun den med pepperoni.

Skrevet

Det hender helt klart!

Dog sjeldent, hver gang jeg har spist grandis sitter jeg og kjenner på en sånn vemmelig "uff, dette var i grunnen IKKE godt"-følelse...

Syns fiskegrateng er like lett å slenge i ovnen, men da må man jo såklart koke potet og fikse noe gulerøtter eller slikt til også da.

Skrevet

jo det skjer stadig her...

så at jeg ikke skriver om det i middagstråder er nok fordi at de dagene jeg har tid til å sitte her og skravle har jeg tid og ork til å lage vanlig middag...

Skrevet

Er uhyre skjelden her men det er fordi vi har ei som ikke tåler melk.. og hun vil jo også ha.. (kunne spise før men ikke nå.. lang historie) vi har derfor valgt å spise en innimellom på kveldene..

Før hadde vi en i ny og ne og jeg har absolutt IKKE dårlig samvittighet...

Skrevet

Joda det hender nok rett som det er at vi må ta en Grandis til middag- men som regel er det når jeg f.eks ikke er i form ( har en sykdom) til å lage mat....ungene elsker denne pizzaen...så da vet jeg iallefall at de blir storfornøyd med middagen:)

Må si jeg selv - og kjæresten min er dyktig lei Grandiosa...men for all del- en helt enkel løsning:)

Skrevet

Vi spiser både Grandis, annen frossnpizza, pølser og pannekaker til middag. Gidder bare aldri å svare på middagstråder unasett om det er det vi skal spise eller om det er biff.

Skrevet

Joda, det skjer at vi tar en frossenpizza :) Ikke så ofte etter at snuppa begynte å spise samme middag som oss, men hun er glad i pizza hun også ja!

Skrevet

de dagene både jeg og tøtta er for slitne til å lage middag så er frosenpizza en redning, men jeg kjøper aldri grandis, blir dårlig av tanken;) men ristorante er god;)

Skrevet

Spiser ikke grandis da jeg synes det smaker papp!

Skrevet

I nødstilfeller så gjør vi det, men jeg synes ikke så mye om det. har kjøpt en som sambo skal ha ikveld alene mens jeg er ute...

Skrevet

Vi spiser det aldri, nei.

Men det er helt klart mesteparten som gjør det. Om ikke hadde det ikke solgt så godt som det gjør =)

Skrevet

hehe, kjøper mannen Grandiosa til middag blir jeg SUR, liker ikke den. Spiser en sjelden gang frossen pizza. Er ikke fordi det er usunt, men fordi jeg ikke synes det er middag nok, er skikkelig middagsmenneske jeg ;)

Skrevet

Vi er ikke så glad i grandis. Jeg er mer glad i ferdig pizza enn barna. Tenker at den typen hverdagsmat er noe en ikke planlegger, og da står det vel ikke på middagslister:) Pizzahorn fra fryseren kan vi gjerne ha til middag, men jeg er da avhengig av salat.

Skrevet

Vi gjør faktisk ikke det :) Skal jeg lage noe kjapt og gale blir det lapskaus med pølse eller kjøtt . Det er ferdig på et øyeblikk :)

Skrevet

Hehe, det er vel ikke det folk sier så høyt. Men jeg innrømmer gjerne at vi spiser grandis :-)

Skrevet

Joda, avogtil.

Men det er MANNEN sin feil! hehe...

Om han skal handle middag etter jobb f.eks så kommer han hjem med grandiosa.

Jeg liker ikke det noe spess, syns det smaker bare salt ://

Som regel så handler jeg inn for ca 1 uke om gangen, så blir ikke ofte mannen min handler alene :P

Men ungene liker det da. Gjør ikke de fleste unger det?

Skrevet

Vi gjør ikke det nå, kunne gjøre det en sjelden gang før, men etter at jeg beynte i min nåværende jobb der jeg står å lager pizza hele tiden, så frister det ikke.

Men jeg tar med meg pizza hjem fra jobb innimellom da :P

Skrevet

kvalm ertepose: Er du mer glad i ferdig pizza enn barna??? :-O

Stakkars barna:-P

Skrevet

Her i huset spiser vi meeeeeget skjelden, kanskje 2 ganger på 10 år, grandis. Det er virkelig ikke god mat på begge måter: smaker ikke godt og er ikke akkurat et ernæringsmessig måltid å skryte av heller.

Jeg er ikke vanskelig, får jeg det spiser jeg uten å klage eller rynke på nesen, men lager det ikke selv - ikke mannen min heller.

Skrevet

Joda, men ikke så ofte. Ca en gang i mnd eller litt sjeldnere i snitt. Da med potetbåter eller pommes frites til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...