Gå til innhold

Dere med flere barn av samme kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt like svangerskap? Jeg har en av hver, og mannen min har gutt fra før. Jeg skal innrømme at jeg ønsker meg veldig ei lita jente. Men jeg kjenner meg selv og vet at hvis det blir gutt så kunne jeg ikke tenke meg noe annet. Jeg ønsker meg jo først og fremst et barn :) Dette svangerskapet er ganske likt det siste, da jeg fikk gutt. Er det da større mulighet for gutt? Noen med erfaring? Er 8+6 idag, så jeg er ikke så langt på vei enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg går med jente nr 4 og må si at jeg har hatt 4 forskjellige svangerskap.

svangerskap nr 1 helt uten plager (ekstrem halsbrann på slutten)men veldig følsom...tok fort til tårene

svangerskap nr 2 med ekstrem kvalme og oppkast i 4mnd...gikk ned i vekt...bekkenplager og trøtthet...og var som ei tikkende bombe

svangerskap nr 3 enda værre oppkast og kvalme....lavt BT...bekkenlåsning og bekenløsning....ekstrem kraftige kynnere og prematur rier + guttemage...ikke oppegående i svangerskapet...tok fort til tårene og ble fort sint

svangerskap 4 er i uke 25 nå....noe kvalme og oppkast i begynnelsen men ellers i fin form....kynnere og ellers rolig til sinns,,,ikke noe følelsesmessig ubalanse

Skrevet

Har tre gutter, vet ikke hva jeg venter nå, men tror det er gutt igjen. Mine svangerskap har vært veldig ulike. Veldig! Så sorryd, men det har nok ikke alltid noe å si.

Skrevet

Jeg har en gutt på 1,5 år, og er nå 20 uker på vei med nr. to. Gikk med en veldig jentefølelse før UL pga. to vidt forskjellige sv.skap. Sist sv.skap gikk knirkefritt, mens jeg har spydd hver dag nå siden uke 7 ca. Vi ville egentlig ikke vite hva det ble på UL, men leste litt mellom linjene at det ble enda en gutt. Så vi er svært forberedt og innstilt på at det kommer ut en med tut =)

Skrevet

Jeg har hatt to helt like svangerskap, og fått to gutter. Nå er det helt annerledes og det kommer en jente.

Skrevet

Jeg har født 4 gutter og ingen av svangerskapa var like. Sliter med og bli gravid igjen og ønsker ei jente denna gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...