Kinemor85 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Det er vel kanskje ingen nyhet for dere som har vært igjennom dette før. Men fyttirakkern da! Alle prater mest om fødselen,at den ikke er verdens beste å gjennomgå liksom. Men har dere helt glemt perioden før eller,er det bare jeg som er blitt helt rar? Har alltid sagt at jeg skal være forsiktig med å lese veldig mye om hva andre opplever,føler og tenker. Men det blir jo til at jeg er innom disse nettstedene og leser alikevel. Men det kan i perioder bare gjøre at man blir litt små gal i hodet. Og det har jeg vært denne uken altså. Vært super rastløs,ikke funnet roen i det hele tatt. Lest og sammenlignet meg selv og andre som oxo er i uke 15,rundt der. "hvorfor kjenner ikke jeg den bevegelsen" "hvorfor har ikke jeg den følelsen" blablabla.... Det er det slutt på ass! Blir gal! Uannsett da,så ringte jeg til jordmor. Spurte om jeg kunne ta meg en tur. Så der har jeg vært i dag,tømt meg for litt frustrasjon og fått forklaringer på ting og tang:) Men det beste,det var at lille nurk endelig ville la oss høre hjertelyden! Klar og god hjertelyd så jordmor,men tok ikke lang tid før han ikke gadd mer. Ja jeg vet at jeg sier han veldig mye. Kan ikke noe for det. Har bare en følelse på at det er en liten gutt. Så nå er det bare å slappe av,puste ut,å glede seg til ultralyd i morgen. *surrehuet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå