Masaili <3 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har det meste av basisvarer, men kommer ikke på noe å lage! Trodde jeg hadde 4, så tenkte egentlig å steke de i ovnen med parmesan, men det går ikke når det er bare 3 fileter og 4 mennesker... Hjelp???
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 pastasalat kyllinggryte (m ris kansje=
Renate :-) Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Skjær den i biter, kan brukes i en gryte, en wok eller en salat om du har til å lage det :-)
ApriIbaby Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 karrikylling med ris Stek kyllingen i biter etterhvert sammen med løk, paprika og sjampingjong. Kryder godt med masse karri og ha i kokosmelk, melk eller fløte ( alt etter hva du har). lag litt jevning så det blir litt tykkere. Kok ris og server med salat - nam nam
Banshee Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Kyllinggryte Ta den kyllingen du har og kutt den i biter. Stek kyllingen og 1-2 gul løk i stekesmør i en wokpanne, smak til med soyaolje. Bland i erter, blomkål, gulrøtter og brokkoli og la det småkoke i bunnen til grønnsakene blir sprø. En pakke med ris som etter den er ferdig blir blandet sammen med resten av maten. Smak til med litt pepper og soyasaus til slutt. Populært her i huset hvertfall )
Mamma+2 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 En stor slager her, er å skjære kyllingen i biter/ strimler og så benytte wok grønnsaker jeg har i fryseren...når det er stekt så putter jeg det i pitabrød...evt med litt hvitløksmø/ kryddersmør oppi.....sønnen ELSKER det---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå