Gå til innhold

Noen butikksjefer her? Angående reiser/reiseregning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere noen gang på møter etc som krever overnatting?

Bare lurer på om man får noe ekstra for å være borte over natten i jobbsammenheng?

Om man får alle måltider, har man da rett på noe ekstra betalt (blir som regel borte fra 7 på morgenen til 20 på kvelden dagen etter)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare jobbet i verden mest gniene bedrifter, men vi fikk kun kjøregodtgjørelse hvis mat og opphold var dekket. Noen ganger måtte vi fly, og da fikk vi ikke noe ekstra.

Skrevet

Det er vel ikke noen regler på det, regner jeg med...

Hadde bare vært allright å få NOE for at man er borte såpass lenge... Ikke har vi noe privatliv heller, for vi sover ikke på enkeltrom.

Skrevet

Jeg har fått timelønn for de timene man faktisk jobber, men følte det ble litt feil. Har nå gått over på fastlønn hvor "overtid" er inkl, og da føles reisedøgnene mer rettferdige.

Mannen er selger og de turene han kjører (feks Stavanger-Kristiansand) skriver han timer helt til han kommer hjem (er han borte en natt skriver han timer så lenge han arbeider den ene dagen og til han har kjørt hjem den andre). Mat og opphold får han dekket.

Skrevet

Yaddaline:

Du skriver at overtid er inkludert, vil det da si at du ikke får noe som helst ekstra utover 162,5 timer?

Skrevet

Bare eventuelt bonus, men kan avspasere litt da, feks etter jobbturer uten at de trekker meg noe av den grunn... Men "timelønna" har blitt kraftig oppjustert da, så føles som sagt mer rettferdig. Og får lønna jevnere utdelt - nå er lønna lik hele året. "Taper" tilsynelatende litt på det i desember og april når det er mye som skjer, men "tjener" desto mer på det alle de andre månedene i året, så jeg faller bedre ut syns jeg.

Skrevet

Jeg får verken lov til å avspasere eller få overtidsbetalt nå når jeg har fastlønn..

Jeg har det samme i timen som min heltid + et lite tillegg i mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...