mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jenta mi heter Rinde,og nå leter vi etter et navn som passer til babyen som kommer om ca.1mnd.. Vet ikke om det er gutt eller jente,men vil gjerne ha et navn som er like spesielt og (u)vanlig som Rinde.. Noen forslag? =)
Superstjerna Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jenteforslag: Tilla Lindis Vera Flora Lilja Aggi Ruby Sølje Emmelin Erle Gutteforsalg: Talg Alve Frikk Styrk Ådne Fergus Njål Lorang Hugo Hilding Håper dette kan være til noe hjelp:) Alltid gøy med navn utenom det helt vanlig. Hadde vært gøy å høre hva du syntes om forslagene... Lykke til på navnjakt... Vi har heller ikke bestemt oss/funnet noe som vi syntes passer med storesøster sitt navn. Har termin 13 mars..
Krepsen :) Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 -Iben (kan brukes både til jente og gutt) Gutt: -Heine -Rein -Caspian -Arden Jente: -Karna -Karita -Viola -Alva -Meline Lykke til med navnejakten
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hei Jeg er vel ikke så god på sånne "veldig" spesielle og uvanlige navn, men.... Et forslag til guttenavn som jeg tror kan passe med Rinde er Sindre. Problemet kan være at det blir for likt kanskje.... Andre navn.... Jente: Rakel, Luna, Melinda, Anine, Aileen, Ariel, Kara Gutt: Jare, Darian, Adrian, Milo, Varg, Lykke til med navnevalget !! :-)
1,2 og snart 3små Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 er ikke så go på uvanlige navn jeg heller, men har noen forslag:) Ruby/rubi ruben rakel loke aron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå