Castein81 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei! Jeg er førstegangfødende med termin 19. mars. I det siste har jeg begynt å lure på hva jeg skal ha oppi vogna på trilletur etc. Har en Quinny Freestyle dypvogn, den er vel ikke den største på markedet. Lammeskinnspose kan bli for stor? Og voksipose for varm siden vi går mot varmere tider? Eller hva med Quinny Freestyle fotpose sånn i starten? Dyne? Og klær på babyen? Tips mottas med takk! :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Har termin en mnd før deg og jeg har bare tenkt å ha lammeskinn i bunnen av vogna og dyne + det trekket som følger med vogna over. Hadde det sist også (fødte da i april). Bor ikke i kaldeste delen av landet da. Har ikke samme vogn som deg, men kan anbefale Odenwalder Lammy som pose - den har avtagbart lammeskinn i ryggen (kan mao brukes hele året) og dun i resten. Tar ikke så stor plass selv om den er lang (jeg ville aldri brukt den i softbagen til min vogn - teutonia- da, men i sportsdelen går det kjempefint).
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har samme vogn som deg og med førstemann brukte jeg voksi i bagen, men da fødte jeg i januar. Denne gangen har jeg kjøpt odenwalder baby nest som er en liten ,mye tynnere dunpose. Egentlig er det bilstolpose men jeg kommer til å bruke den i vogna også med lammeskinn under. Jeg har termin i begynnelsen av april. Ellers tror jeg det holder med lammeskinn og dundyne evt. med ekstra teppe på kalde dager. Voksien tar jeg i sportsdelen til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå