Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 var på apoteket å spurte om de,å der sa de at det var skadelig for fosteret å ta 60 mg om dagen i tre dager så da har jeg tatt 40.Dette hjalp en stund men så kom kvalmen igjen.dette er et par mnd siden..kan jeg ta de igjen??
Meg og gutten min :) Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Eg var på apoteket og spurte også! De hadde aldri hørt at det skulle hjelpe mot svangerskapskvalm, men sa at kroppen skilte ut det som den ikke hadde brukt for! Så eg tok 3 tabletter som var anbefalt doe eg fant på internett, og har aldri i mitt liv vert så kvalm og kastet opp så mye som eg gjorde da! Hihi...så for min del hjalp det ikke.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 B6 fra helsekosten hjalp for meg!!! Tok ei pille om dagen, husker ikke hvor mange mg det var pr tab, men... Tok litt over en uke så var jeg kvitt all oppkast og kvalme jeg hadde vært plaget meg i ukesvis!!!
♣ Christiane ♣ Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg går daglig på Triobe- piller. De inneholder B12 + B6, da jeg har hatt B 12 mangel tidligere. Var kvalm fra uke5 til uke 9-10 før det gav seg, men var ikke kvalm hver dag og har heller aldri kastet opp, så mulig pillene er noe av grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå