Juni prinsesse Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 http://mammanett.no/navn/rullett Testet denne i går, og fikk følgende forslag til jentenavn: JORID. Tenkte jeg skulle teste med fars navn uten mellomnavn for å se, og den foreslo: SOLGUN For moro skyld tenkte jeg da å teste med guttenavn og fikk følgende forslag CURT ANDRID (uten fars mellomnavn) Bare jeg som får navn som er litt sånn "Out There"??
Prinsen & spiren Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg fikk Frank og Aurora. hehe.. Tror nok ikke det blir noen av de navnene.. ;p
Kari Trestakk Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har to fornavn, men jeg testet også med bare det første (som jeg bruker til daglig). Resultatene ble i hvert fall som følger: Gutt: Julius eller Ulf Jente: Ragnheid eller Louise Hmmm.... tror ikke jeg kommer til å bruke noen av disse...
Ca-ma og Chris:) Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hahahahaha..... ikke for å fornærme noen men fikk navnet HELJAR!!!!! kmmer nok IKKE til å bruke det nei...
hæppisnæppi<3 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Hehehehe...jeg ler meg ihjæl!!! Jenteforslag var: Dorthe Rannfrid Gutteforslag: Tormod Otto TRU'KKE det!!!!
hæppisnæppi<3 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Er det et navn?? Litt spennende da, men ikke for meg, heller, nei!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 HAHAHAHA!!! Må jo virkelig le av denne testen da Fikk Ambros og Eyolv (alt ettersom om jeg brukte begge fars navn eller ikke). Tror NEPPE de navnene er særlig aktuelle nei
♣ Christiane ♣ Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Det må jeg si Håper dette blir en jente for å si det sånn. Fikk Linnea og Notto( hva er det for et navn liksom, hehe)
rima Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 GÅR DET AN? Her ble det Alvgeir og Freddy med og uten fars mellomnavn. Jentenavnene ble Randi og Luna med og uten fars mellomnavn. I og med at knerten er en gutt, så kan jeg med sikkerhet si at det perfekte navnet nok IKKE er Alvgeir eller Freddy!!!
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Guttenavnene var ikke så ille syns jeg, fikk Børge og Balder (med mellomnavn). Jentenavn var Vårin og Elida (med mellomnavn) Vi venter gutt, kanskje vi skal tenke på guttenavnene vi fikk som forslag, hehe, de er ikke på listen foreløbig.
mai^prinsessa Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Jeg fikk Wilhelmina på jente.. Synes ikke navnet er så altfor stygt, men ville ALDRI brukt det selv... På gutt fikk jeg: RUDOLF! Å herregud, for et navn da.. Kunne aldri falt meg inn å brukt det navnet.. OFF!
Misti Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 hehe mye morro jeg fikk Gaute eller Hanne jeg
Månefeen ♥ Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Vi skal visst ha en Kristin om det er jente og Eindride om det blir gutt
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 5. februar 2009 #15 Skrevet 5. februar 2009 jadda... "Bergsvein" ..det skjer vøttø...
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 5. februar 2009 #16 Skrevet 5. februar 2009 Peder og Merete fikk jeg. Ikke så ille egentlig, men ikke min smak hvertfall..
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 5. februar 2009 #17 Skrevet 5. februar 2009 Eh, jeg fikk Jade - rimelig uaktuelt at vi kaller jenta vår det. er ikke det en sjokolade?
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 5. februar 2009 #18 Skrevet 5. februar 2009 fikk Dag som guttenavn da - i hvert fall et normalt navn
gm&linnea Skrevet 5. februar 2009 #19 Skrevet 5. februar 2009 Hmm jeg fikk IRMA som jentenavn, og KIRSTEN som guttenavn???? KIRSTEN er da strengt tatt et jentenavn????
Kazaya er fødeklar Skrevet 5. februar 2009 #20 Skrevet 5. februar 2009 Fikk Åste og Ervin. Mange artige navneforslag på denne tråden. He he!
pia*fødeklar* Skrevet 5. februar 2009 #21 Skrevet 5. februar 2009 jeg fikk Yngve og Tov som guttenavn og Sharon og Embla som jentenavn..(var med og uten fars mellomnavn)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. februar 2009 #22 Skrevet 5. februar 2009 hahaha gerhard og edgard med mellomnavn.. trokke det nei!! og tok jente navn for dette var vittig og det ble mari og terese så jente navnene var jo helt greie:)
Fallerifallera Skrevet 5. februar 2009 #23 Skrevet 5. februar 2009 Hahaha, Bergsvein er den beste så langt syns jeg! Jeg fikk (med og uten mitt mellomnavn): Elida og Marte Abraham og Georg
Hanna78 Skrevet 5. februar 2009 #24 Skrevet 5. februar 2009 Fikk Oddvar og Stella. Ikke noe vi har vurdert. Måtte jo prøve da jeg så alle de "gode" forslagene. Kos dere videre med navne valget.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 5. februar 2009 #25 Skrevet 5. februar 2009 Hm.. trur ikke noen er aktuelle;) Fikk Malika på jentenavn og Amandus på guttenavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå