Trollmora Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Våknet midt på natten av Eldstemann som intenst hvisket: "Pappa, pappa! Du lovet å hente meg slik at jeg fikk ligge med dere! Du skulle jo hente meg om 4 minutter hvis jeg ikke fikk sove!" Guttungen hadde hatt mareritt og fikk ikke sove etterpå. Trollfar var langt inne i drømmeland igjen og husket ikke noe om soving sammen med oss ) Vel, med egen dyne og pute og stasplassen i midten var alle mareritt blåst bort, og han var i perlehumør da han kom tuslende ut på badet i dag tidlig! At mor og far blir henvist til ytterkant er ikke noe små barn har tanker om, så da så )
Gjest amandine Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 He he kjent situasjon... Forrige søndags episode av Brødrene Dal med det skumle maleriet med øyne som beveget seg har ført til tidvis 5 stykk i senga her denne uken... De to største( gubben og meg) henvist til de ytterste cm.. Og gubben smilte og sa vi får nyte det så lenge det varer:) God natt!
Gjest amandine Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Må ellers innrømme at når jeg så overskriften din var jeg sikker på du hadde en mann som min, en som lever i helt egen tidsregning og som du stadig vekk må vente på tihi:)
Fillerya Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Ha ha, så fin! Men vær du glad for at det bare er en gang i blandt, her har jeg selskap i senga hver_eneste_natt! Og gubben koser seg på sin halvdel av senga, mens jeg har lillemann godt klistra inntil meg.... Koslig, men litt slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå