Gå til innhold

Du sa du skulle hente meg om 4 minutter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet midt på natten av Eldstemann som intenst hvisket: "Pappa, pappa! Du lovet å hente meg slik at jeg fikk ligge med dere! Du skulle jo hente meg om 4 minutter hvis jeg ikke fikk sove!"

Guttungen hadde hatt mareritt og fikk ikke sove etterpå. Trollfar var langt inne i drømmeland igjen og husket ikke noe om soving sammen med oss :o)

Vel, med egen dyne og pute og stasplassen i midten var alle mareritt blåst bort, og han var i perlehumør da han kom tuslende ut på badet i dag tidlig!

At mor og far blir henvist til ytterkant er ikke noe små barn har tanker om, så da så :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

He he kjent situasjon... Forrige søndags episode av Brødrene Dal med det skumle maleriet med øyne som beveget seg har ført til tidvis 5 stykk i senga her denne uken... De to største( gubben og meg) henvist til de ytterste cm.. Og gubben smilte og sa vi får nyte det så lenge det varer:) God natt!

Gjest amandine
Skrevet

Må ellers innrømme at når jeg så overskriften din var jeg sikker på du hadde en mann som min, en som lever i helt egen tidsregning og som du stadig vekk må vente på tihi:)

Skrevet

Ha ha, så fin!

Men vær du glad for at det bare er en gang i blandt, her har jeg selskap i senga hver_eneste_natt!

Og gubben koser seg på sin halvdel av senga, mens jeg har lillemann godt klistra inntil meg....

Koslig, men litt slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...