Going strong Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Det lurer jeg på..går det an liksom. Kan man ha håp selv om man går på det? Jeg går på det for å få mens og deretter gå på Pergo.
sniljente2 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 hei.nei du blir ikke gravid når du bruker provera.dette er på en måte falsk mens fordi du ikke hadde eggløsning og har man ikke det så blir det ingen graviditet.men for at kroppen skal være så naturlig som mulig så får du mes nå og prvoserer frem en eggløsning ved å bruke pergo,ta gjerne pergo på nøyaktig samme tid hver dag.lykke til.
Going strong Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har eggløsning ca annenhver mnd eller noe..Kanskje det kan være denne mnd mens jeg tar provera..Eller?!Så nå som jeg skal ta provera to sykluser før pergo stepper inn, er sjangsen til at jeg blir gravid små?.. Det at jeg bør ta pergo på nøyaktig samme tid hver dag visste jeg ikke..Er like etter man er stått opp på morran bra tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå