Piipii Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hvilken side har dere fra ( eller heter det det hehe) Og kunne jeg få sett på bloggen deres? Har så lyst til å lage en men vet ikke hvor eller hvordan jeg gjør det....
Turid Laila Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg valgte blogspot.com, siden da kan jeg selv velge hvem som får se den og ikke. Vil ikke legge ut adressen her, for jeg vil ikke ha så mye besøk på den er mest bilder av mini og det vi gjør av oppussing. Kan sende den på pm til deg hvis du vil se altså?
Piipii Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Ok, skal sjekke der litt da:) Er ikke så farlig hvis du ikke vil, tekte bare det var greit å se litt hvordan andre gjør det:) Så bestem selv du altså
Libido- Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 jeg har valgt blogspot.com fordi de ikke har reklame på sidene. www.trekloverfamilien.blogspot.com
Piipii Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2009 Kjempe fin da, sånn må jeg få laget meg hehe
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har 1 fra blogspot der jeg skrivet mest familie stæsjh, og 1 fra blogg.no hvor jeg skriver om alt mulig. Liker vel blogg.no siden best. www.marithak.blogspot.com www.maritha83.blogg.no
Piipii Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2009 Så bra at jeg har litt å tittte på, nå burde jeg vel klare å komme i gang:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 www.janey84.blogspot.com Liker blogspot for de har ikke reklame på sida...
line_n & sara Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 blogspot bruker jeg, og liker den veldig godt, lett å tilpasse utseende, legge inn html koder og andre duppeditter! har tre blogger, og alle tre har forskjellig oppsett og design. dersom du kan litt photoshop og leter frem html koder til bakgrunner, kan du lage et ganske unikt design!
Piipii Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2009 Brukte photoshop litt for leeeenge siden. men har det ikke lengere:( Noen som vet om man kan laste det ned gratis et sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå