MillyMy Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Lurer på om det er noen andre enn bare mæ som har humørsvigninger ? Mine er så kraftige at det er grusomt ! Satt i kassa får noen dager sia. (jobber på en matbutikk) En kunde klikka helt på mæ. Når hun hadde gått bynte æ å hylskrike mitt i kassa ! Fikk nånn til å ta over, sånn at æ fikk roa mæ ned. Måtte ringe typen min så han sku roe mæ ned. Vi har ikke fortalt det til noen serlig, det er ikke ofentlig. men da fant vi ut at vi måtte fortelle sjefen på jobben, så han viste ka det va sia æ skreik sånn
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 du er ikke alene...e plaga med det samme sjøl. tårer , glede og iritasjon deler på plassen flere ganger daglig...
Minnie_Moon Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Ja, merker nå at jeg blir veldig fort sint og at jeg tar lettere til tårene. Merker det er verre når jeg er trett og sliten, så forsøker å få nok hvile og søvn...
msfixit Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Kjenn mæ godt igjen der, men bli faktisk lettar etterkvert som man bli vant me kordan det kan vær. I begynnelsen e det vel mest det at der skjers så innmari mye endringa i kroppen. For 3 uka sia sku æ handle testen, og blei lynings på ei kjerring foran mæ i køen som aaaldri sku bi ferdig.. hehe.. heldigvis e æ litt sjenert så fekk kontroll på sinne, men e jammen skummelt.. har glefsa hau av gubben et par ganga.. hihi.. men no går det bedre, veit nu mer om ka som kommer så prøva å roe mæ sjøl ned og si at æ må tenke på lillespiren.. så bli æ gla igjen.. lykke te, ska se du føl dæ sterkar me dagan som går.. skjønt av og te må bare følelsan få sleppe litt ut... og går som regel ut over gubben, men han får tåle såpass..
MillyMy Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Ja gleder mæ til den tid (: E litt slitsomt med sånne dager ! :/ Fikk høre på jobb idag av både ansatte å kunder ka d va å om d gikk bra:p Kunne jo ikke fortelle ka det e. Han har ikke fortalt foreldran sine det enda. Så best å ikke si til så mange ! (:
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 he he...slenger meg på her!! Er bare i uke 5 men har merket det allerede! Et par dager har jeg kun vært skikkelig hissig (nesten verre enn pms!!) mens andre dager har jeg omtrent hoppet og danset av glede/lykke fra morgen til kveld:-) Men rørt til tårer det blir jeg nesten hele tiden....:-)
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Eindel...... Er 10 uker idag, å min kjære kan være så glad han er i nordsjøen ofte! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå