snartentil:) Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Strålende takk! Magen begynner å bli i veien, men det må man vel nesten regne med... Enn du?
Tobarnsmammaen Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Svarer selv om jeg bikket 70 dager, 69 dager, i dag. Formen er egentlig ganske så bra! Sover fortsatt godt om natta, halsbrannen er til å leve med, ikke særlig vondt i rygg eller bekken. Men merker jo at magen begynner å bli litt mer i veien. Naturlig nok! Herfra blir det nok bare tyngre..
Kickie Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 73 dager igjen. Formen er ok. Kan ikke sitte "rett opp og ned" lenger på grunn av ryggen og har en god del kynnere. Men bortsett fra det har jeg ingenting å klage på. Merker at det begynner å bli tungt å plukke opp ting fra gulvet og ta på seg sko og sånt, men det skal jeg heller klare å leve med Ellers synes jeg at tiden går aaaaalt for treigt, men på den andre siden har jeg veldig lite klart til den lille kommer, så kanskje det er like greit at det er 10 uker igjen til termin
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 heihei=) 77 dager igjen her... sliter masse med bekkenplager,så er sykemeldt....er ikke mye jeg klarer å gjøre om dagene! så eg gleder meg utrolig masse til dette er over...til å bli meg selv igjen ikke minst. dagene har aldri gått så sakte før men får bare prøve å være positiv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå