Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Det er ikke ofte jeg spørr om sånne ting her. Men nå må jeg nesten. Jeg har klødd veldig fælt de siste 3 ukene og har fått et åpent sår (sprekk) helt øverst mellom de yttre kjønnsleppene. Ved siden av har det også lagt seg en skorpe. Jeg har begynt med soppkur men det hjelper ikke.. Kan det være noe kjønnsykdom? Noen andre som har hatt det sånn? Vet dette er et skikkelig ekkelt innlegg, men vet ikke hvem jeg skal spørre
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Såret er vel kommet siden du har klødd så masse, kanskje? Kom deg til legen, du.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 gjør såret vondt? Har du vært noe dårlig ellers? Feber, kvalme, slapp?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Ja jeg får vel komme meg til legen.. hehe.. Ikke noe dårlig ellers nei, bortsett fra kvalm.. Såret gjør ganske vondt ja.. Men hva har feber, kvalme og slapphet med det å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 HVIS man får herpes, så blir ofte almenntilstanden veldig dårlig.. Med feber, kvalme og slapphet..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Huff Men jeg tviler på at jeg har fått noen form for kjønnsykdom.. Har bare hatt sex med en person på 2,5 år.. Og jeg tviler på at han har vært utro. Men jeg får dra til legen å få sjekka det.. Takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Er nok helt sikker ikke det Kan du ha hatt en betent hårsekk som du har klødd hull på? Kan være så enkelt, hender jeg får det..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Det KAN selvfølgelig være en kjønnssykdom.. Men det KAN også være at soppkur og vinter med mye klær på har laget et fuktig miljø, noe som kan forårsake sprekker og sår. Mens du venter på legetime kan du prøve å vaske godt med såpe og vann, tørke godt, og bruke talkum på. Du kan også prøve sånn sinksalve som vi bruker i stumpen på de små. Og så sove uten truse noen netter, sånn at det luftes godt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Åh, auuuu... hadde sånn for etpar år siden, jeg også. Helt framme, der "sprekken" begynner. Det minnet meg om eksem - fikk det på vinteren, kan jo ha noe med tørr luft, osv. å gjøre. Hele meg pleier å bli tørr i huden vinterstid. Jeg kurerte det i allefall med å smøre litt Hydrokortisonkrem på området i etpar-tre dager, så var det vekk. Ikke hatt det siden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Kan være herpes. Han trenger ikke å ha vært utro, for herpes er noe man har i seg hele livet om man blir smittet, så han kan ha fått det lenge før deg. Er ikke alltid man får utbrudd heller, så det er ikke sikkert han vet om det selv engang. Kom deg til legen og sjekk, er det herpes må du vite om det og informere om det ift evt svangerskap og fødsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå