Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Med en gang. Må hive meg i bilen og kjøre jeg for å rekke timen. Det hadde jegikke trodd. Ønsk meg lykke til da. Gir oppdatering i ettermiddag.
LegallyBlond Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Lykke til, krysser fingrene for at alt står bra til med den lille! Og kjør forsiktig =)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Lykke til! Jeg tror lille Oisann vil smile lurt og vinke tilbake til deg! =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Masse lykke til! Går sikkert bra! =)
Leirha Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Oj! Det var kjappt. men det er bra!! Lykketilda!
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Er tilbake igjen. Alt var fint :-) Lille var blitt 8,8 cm og rørte nå på seg der inne. Deilig å se! Blødningen kom fra inni livmoren, var dannet en blodansamling, og dette hadde sikkert lagt og fylt seg opp om natten og dermed kom det mye når jeg stod opp i dag. Var ikke farlig, men han forstod at det var skremmende. I et lite sekund kom det en vinkel der babyen satt med bena i kors sett forfra/nedenfra og da synes jeg tydelig å se bitteliten tissetass, men synes også å skimte noe som minnet om en hvor strek eller to, mer rakk jeg ikke å se, og gynekologen sa han ikke kunne se noe om kjønn så tidlig. Fikk kontramelding på morkaken også, sist fikk jeg vite at den lå foran mot magen, nå fikk jeg vite at den lå bak mot ryggen. Føles litt tryggere slik :-) Så nå kan jeg puste lettet ut i hvertfall!
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Så bra! Godt å høre at alt står fint til med lille Oisann. Fikk du bilder med deg også? =)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Ja, men var ikke så lett å se noe på dem, hehe... Ene var bare av omkretsen på hode, andre av ryggraden til babyen der man ser albuene og knærene som stikker ut liksom. Fikk sett litt tydligere på skjermen da :-)
alvis Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Alltså, jeg har ikke fått med meg at det var en liten Oisann på vei? Men det var jo kjempekoseligt og godt at alt står bra til:)
piano♫ Skrevet 5. februar 2009 #15 Skrevet 5. februar 2009 Så godt å høre at alt står bra til med dere begge :-)
Monajenten Skrevet 5. februar 2009 #16 Skrevet 5. februar 2009 Så bra at alt går bra! Jeg mener at dere må døpe ham for Oisann altså:-) Det er jo liksom det han heter:-)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #17 Skrevet 5. februar 2009 Haha... Han! Der ser du, du begynner også! ;-) Vi skal nok finne noe navn etterhvert, men er vi tro mot tradisjonen blir det ikke før etter fødselen ;-) Var veldig deilig å se at alt stod bra til, selv om jeg fortsatt blør endel, så klarer jeg å slappe av nå.
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. februar 2009 #18 Skrevet 5. februar 2009 Godt å høre at alt stod bra til! =)
TreHjerter Skrevet 5. februar 2009 #19 Skrevet 5. februar 2009 Så godt å høre at alt står bra til med Oisann. Leste innlegget ditt i morges, og har lurt så på hvordan det har gått med deg idag. Nå kan jeg slappe av og sette meg å se på TV en stund, hehe.... Ha en fortsatt fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå