Comtessa Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 av jente navn syns jeg disse er fine: Filippa Cornelia Cassandra Olivia hva syns dere? noen som har flere forslag? trenger noen guttenavn også.. er dem som er vanskligst.. syns Caspian er ganske fint.. vil gjerne ha noe som er litt spesielt..
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Filippa er fint, syns jeg. Liker også Freja. Caspian er egentlig ganske fint. Liker også Felix, Lexander, Collin, Devin, Matheo, Matheus.
Vannmann35 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Caspian og Cassandra synes jeg ikke noe særlig om... De andre er fine! Hva med: Caspar Jasper Filip Oliver Cornelius
MirandaC Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Vi har nok ganske lik smak ;-) Filippa og Olivia er mine favoritt navn! Samt Adriana. Det synes jeg er nyyyydelig! <3 ;p Caspian er egentlig fint, men liker Kasper bedre. Caspian kan høres ut som er 3-åring som heter Kasper, men ikke klarer å si det ordentlig ;p hehe. Andre guttenavn jeg liker: Lucas Mathias Maximillian Nikolai Jonas Jonathan Jesper Kasper Nicholas Noah Simon Michael Andreas
MirandaC Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Vi har nok ganske lik smak ;-) Filippa og Olivia er mine favoritt navn! Samt Adriana. Det synes jeg er nyyyydelig! <3 ;pCassandra er egentlig pent, men blir litt for hardt, etter min smak. Cornelia liker jeg ikke. Caspian er egentlig fint, men liker Kasper bedre. Caspian kan høres ut som er 3-åring som heter Kasper, men ikke klarer å si det ordentlig ;p hehe. Andre guttenavn jeg liker: Lucas Mathias Maximillian Nikolai Jonas Jonathan Jesper Kasper Nicholas Noah Simon Michael Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå