Gå til innhold

noen som har erfaring med ACO preg testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok denne i dag og den var negativ, mens CB testen var positiv i går.. Veeeldig svak, men det var et + tegn på den og både jeg og gutten min så det :) var positiv med en gang og er det fortsatt bare at nå er det bare en tynn tynn blå stripe på den.

Trenger aco testen mer hcg enn CB?? noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange dager til/over forventet mens da?

Jeg sverger til CB, men det er ikke dermed sagt at de andre er noe dårligere...

Med CB kan den jo brukes så tidlig som 4 dager før forventet mens, mens ACO kan brukes den dagen du forventer mens..så CB er nok mer følsom vil jeg tro! :)

Skrevet

da stoler jeg på Cb testen min da:)

Men det som er så rart er at jeg hadde mensen for 17 dager siden, og ikke fått eggløsning enda i denn syklusen (bruker å ha mellom 14-15) så derfor tok jeg test som da var svaaak positiv. Men det betyr da at jeg er 6uker på vei hvis jeg ble befruktet forrige gang, ellers må jeg ha hatt eggløsning veeldig tidlig denne mnd uten at jeg har visst om det, for begynte å teste med el. test fra dag 10 etter mens. For jeg hadde mens for 17dager siden, men den varte ikke like lenge som sist og jeg hadde ikke særlig menssmerter denne gangen heller.. men jeg vet ikke jeg.. kanskje det bare er noe feil med Cb testen??

Skrevet

hei.

jeg testa neg med aco på det jeg tror var ikm, som var en mandag ,testet positivt onsdag to dager etter med cb digital.

lykke til:)

Skrevet

Kanskje du burde la det gå et par dager og teste på nytt med CB?

Kan jo hende at det ikke var mens du hadde forrige gang, men at du allerede da var gravid? Jeg vet simpelthen ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...