Gå til innhold

blir lett engstelig, kan noen se her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer, jeg voknet i dag, og var ikke noe kvalm i det hele tatt, og brystene var ikke noe ømme, ikke mye i alle fall. har heller ikke vært så veldig kvalm at det gjør noe frem til nå, men litt hver dag ca, men liker at brystene skal være ømme, skal vel være det en god stund i svangerskapet?. har dette noe si.?

Er 8 uker på vei, denne gangen skal det gå bra. men har lest at mange mister symptomene for en stund, helt sånn plutslig, men gjelder det brystene og?

håper noen har svar!!:) takk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen symptomer utenom at jeg er mye trøtt..

ømheten i brystene er noe som kommer og går gjennom hele sv.skapet:) ved min nr1 var jeg så og si ikke øm i det heletatt:) men store ble de og melken kom;)

Skrevet

Tror alt går bra jeg. ikke bekymre deg for mye og bli for redd. man kan ikke gjøre noe ved hva som skjer, så det beste for både deg og babyen er nok at du tar det helt rolig og bare koser deg ;) lykke til.

ømheten i brystene kommer og går. jeg er ikke kvalm lenger - var mye kvalm mellom 3 og 6 uker. nå er det stort sett ikke eksisterende. :)

tror det kommer og går gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

jeg har hatt dager hvor puppene ikke er ømme, og dager hvor kvalmen er borte...men begge deler kommer tilbake hver gang;-)

puppene er gjerne ømmere på kvelden hos meg..på morgenen kan jeg ligge på magen, og kjenner ingenting;-)

jeg er 11 uker...og var på ul i uke 8, og husker da at jeg var nervøs, fordi puppene ikke var ømme i dagene før..men der inne var det et hjerte som slo;-)

alt er nok i skjønneste orden!!!

Skrevet

Har vært bekymret de siste dagene jeg også, for om det skulle være noe galt. Har vært skikkelig kvalm og brekt meg og kastet opp lenge, men plutselig har det blitt gradvis borte. Brystene er heller ikke ømme lenger. Derfor ble jeg også bekymret. Ble plutselig skikkelig kvalm i går kveld og ble kjempeglad. Regner med at det er normalt at symptomene blir borte for ei stund. Skal på første svangerskapskontroll neste uke, så da får jeg vel svar på om det er normalt, men regner med det, siden det er fler jeg hører om som har det sånn. Er jo fortsatt så sulten hele tiden.

Skrevet

så vannvittig bra å høre at det er flere som har det slik som jeg har det.. må nesten le litt, for brystene ble mer og mer ømme ut over dagen, men ikke i nærheten av det som det har vært. men ser hva dere har skrevet her, så har alle det likt, det kommer og går.. er bare ekstra redd kanskje, siden har hatt en sa for 2 mnd siden, og vil ikke ha igjen,! men nå skal jeg slappe av å ikke stresse mer med det,. takk jenter:)

Skrevet

dette var bra å lese, jeg også har vært kvalm fra ca uke 4 - 6 og nå nesten ingen kvalme, man blir jo redd det er noe galt...:) men det høres jo helt normalt ut. Er fortsatt veldig sulten og alt med mye smak går rett ned;) takk for gode og hjelpende svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...