Gå til innhold

Da har det begynt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 1. mai, og har fått mitt første strekkmerke. Høyre pupp har fått en illrød stripe på siden. Jeg syntes egentlig at det var litt stas, da :))))

Ellers har jeg litt tørrere hud, og smører meg med en sånn nøytral intetkjønnskrem som jeg fikk anbefalt på apoteket, og smører meg med den morgen og kveld. Det ser ut til å virke. Damen på apoteket sa at det ikke nødvendigvis var graviditeten som gjorde huden tørr, det kunne være ALDEREN.......

Snufs.. ;))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ler litt her da ! Hyggelig kommentar aa faa :) Hvor gammel er du da ? Foeler meg truet med mine snart 31 aar .

Men Gratulerer med strekkmerket !!!

Selv har jeg paa 3 barn faatt NULL og er fornoeyd med det :)

Skrevet

Hehe, det var da veldig snilt sagt! :-P

Så bra at du ser positivt på det da :-) Selv fikk jeg lite strekkmerker, bare sånne lyse striper på lårene.

Skrevet

Uff, da...:)

Jeg er jo ikke akkurat ung jeg da men jeg vil bare si at jeg fikk kjempetørr hud begge ganger jeg var gravid. Så jeg tror det er graviditenten og ikke at du er blitt eldre!!!!

Dessuten var jeg bare 28 da jeg var gravid første gangen og det er jo ungt...ikke sant?

Kos deg med strekkmerke....det gjør ingenting med noen striper på kroppen.

Skrevet

Jeg er jo svææært ung med mine 33 år, synes jeg :)))

Er jo ikke annet enn å le av det. Jeg tror det er graviditeten, men sikker kan man ikke være. Uansett så er jeg så gammel (ung) som jeg er, og er vel egentlig fornøyd med det.

I dag har jeg spist 12 kanelboller, og har en ny deig stående til heving på kjøkkenet.. Krapylet i magen kommer til å hate gjærbakst!

Skrevet

28 er kjempeungt, alvis! Jeg burde få den damen på apoteket sparket, ikke sant ;))))

Strekkmerker er ganske stas! Det er sånn det må bli når puppene blir gigantiske og man ikke skal ha silikon. ;)) Strekkmerket forsvinner når jeg etter endt amming får slappe pupper og må rulle dem opp.

Skrevet

Mmmmm, kanelboller! Jeg tør ikke spørre om du kan sende noen hit....hihi

Rullepupper ja...lol Jeg slapp det, for de er så pitte-pitte-pittesmå.... hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...