Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg satt på do mens jenta lekte i gangen utenfor. Vi har toalett og bad på to rom, men de ligger helt inntil hverandre, i 90* vinkel. Vel, dørene inn til bad og do er litt gamle og håndtakene henger litt ned, så hvis du smeller badedøren inntil dodøra kan håndtakene hekte seg fast i hverandre, og du kommer deg ikke ut fra doen. Vel, akkurat dette gjorde jo jenta mens jeg satt der inne. Jeg kom meg ikke ut, og hun er for liten til å forstå hva jeg mener hvis jeg spør om hun kan ordne det. Siden ytterdøra var låst, kunne jeg heller ikke ringe naboen og høre om hun kunne komme å ordne, så da hadde jeg ikke andre valg enn å ringe vaktmesteren og få ham til å gå inn i leiligheten for å "låse meg ut av" doen (hekte fra hverandre håndtakene). Du kan tro jeg var flau der jeg sto på doen og han kom inn. Jeg kunne jo ikke sitte der til mannen kommer hjem fra jobb i ettermiddag heller... Jaja, der fikk vaktmesteren seg en god latter ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Enda bra du hadde noen å ringe til som kunne komme seg inn i leiligheten!! Tenk om du ikke hadde hatt det!! Med mindre du satt naken på do, så var det vel ikke sååå flaut? Jenten din gjorde jo noe hun ikke skjønte konsekvensene av. Godt at alt gikk bra hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hihi jeg hadde klær på! Og ja, det hadde nok vært verre om jeg ikke hadde noen å ringe til. Men gud så flaut det var der og da. Mannen kommer nok til å le godt når jeg forteller om det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Godt gjort at du hadde med deg TELEFONEN på do! Det har jeg så og si aldri!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har den heldigvis alltid i bukselomma. Oj, har ikke tenkt på det før nå, tenk om den ikke lå der da? Da hadde jeg hatt et problem! Da måtte jeg bare slått ned døra, haha, det hadde tatt seg ut.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, ja det var bra du hadde den med. Tror du skal fortsette med det så lenge dere har en sånn baderomsløsning:-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Nå kjente jeg at jeg er uendelig gla for at jeg har vindu på badet siden jeg aldri har med meg mobilen på do!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 det var vel ikke ille... du ble jo ikke tatt med buksa nede slik som jeg gjorde her forleden... en av disse koslig vestlandsfergene skulle frakte meg over en fjord og der tenkte jeg at det var lurt å komme seg på toalettet før en meget lang biltur... vel som sagt så gjort... denne fergen har slik elektronisk skyvedør på dametoalettet... kommer aldri til å gå på dette dametoalettet mer for mens jeg sitter der etter å ha lukket døra, trykket på låseknappen OG sjekket at det røde lyset som indikerer at døren faktisk ER låst..., vel så kommer det en annen passasjer (kvinne heldigvis) som trykker på knappen på utsiden og døra går opp .... fikk sjokk jeg. den skulle jo være låst!!! og det tar jo mange sekunder før døra er helt åpen og så mange sekunder før døra er helt igjen omigjen... herreguuud trodde jeg skulle dødd jeg! tenk om det hadde kommet noen fler inn i den gangen på utsiden av døra da? var jo vegen til både kafeen og herredoen og det som er inn samme vegen... grøsser ved tanken.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Hehehe! Synes jeg ser deg, du på ferga;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå