Snurrepippen Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Ikke fordi jeg er gravid eller har mistet, men fordi min kjære plutselig ikke ville ha tre likevel... Det ble først når jeg begynte å sjekke helt konkret når EL var for å få det til å klaffe at han plutselig fant ut at han syntes det ble litt mye styr med ny baby midt opp i nattevakter, pendling, skolegutt til høsten og totalrenovering. Jeg er jo egentlig helt enig med ham, praktisk sett... Men samtidig føler meg litt snytt, følelsesmessig, siden jeg trodde vi hadde prøvd siden september...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Æsj da...! Da hadde nok eg og følt meg passe snytt... En får tross alt en heilt aen tankegang som kvinne/jente/dame når en bevisst prøver å bli gravid.... Men...han komme vel kanskje på bedre tanker hvis bare ting får roa seg litt Lykke til videre uansett ihvertfall!!!!
RTL Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 samboeren min fikk panikk når jeg begynte med EL testing han også.. vi prøver på vår første. bestemt oss for å ikke være prøvere alikevel, men vi har ikke begynt på prevensjon. bare det å lette trykket på begrepet "prøvere" har helomvendt forholdet vårt. så ta tiden til hjelp, burde hvertfall ikke begynne på p piller om du håper dere skal prøve igjen i fht til å slutte på de igjen syns jeg da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå