Gå til innhold

Kjeder meg.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er halvt sykmeldt og kjeder vettet av meg hjemme.. Noen forslag til aktivitet?? Er 33 uker, må ta det med ro pga vekstavik hos babyen.. Alle er jo på jobb.. Ikke noe flink til håndarbeid(ikke noe glad i det heller) og babytøyet er vasket og klart i kommoden ;) Begrenset hvor mye bra tv-program det er på dagtid og husvasking er ikke akkurat favorittaktiviteten min ;)

Glad for alle kreative forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjeder også vettet av meg! :(

Har termin i dag, og er drittlei av å vente.. ikke er det noe på tv heller..

Skrevet

jeg kjeder og livet av meg, jeg har gjort alt av husarbeid, og tv gidder jeg ikke skru på en gang. er to dager på overtid så vurderer å vaske vinduene og gå i trappa:) hehe

Skrevet

Jeg lager kort og scrapper jeg da....

Men holde rpå å tørne inimellom. Har 5 uker igjen, og masse hevelser etc, så sofaen krever sine timer...

Kjøpte Brødrene Dal på DVD i går, så skal se på noen serier der... har hele friends serien og et par ylvis DVD er som skal testes...

Ellers så tar jeg og med glede i mot tips. Egentlig vil jeg vaske hus etc, men kroppen fikser ikke det... (sikkert derfor jeg har lyst fnis)

Skrevet

Kjeder meg også! Er fullt sykemeldt og snuppilupp har begynt i barnehagen :/ Ikke det at jeg kunne underholdt henne så veldig likevel da jeg bare får fryktelige kynnere + vondt i bekkenet.

Tusler litt rundt og setter på litt klær..vurderer å moppe gulvet, men kjenner at jeg igrunn ikke gidder(har NULL overskudd).. Har ikke sovet mer enn 3 timer i natt, så en lur hadde ikke vært å forakte, men da får jeg jo ikke sove til natta igjen heller *hjertesukk*

Jeg strikker ei bukse til snuppa mi da! Det er jo noe å styre med.. og NEI jeg kan ikke å strikke for fem øre, og har bare diktet der jeg ikke klarte å følge oppskriften :) Blir et merkelig resultat ;)

Skrevet

he he .. ja det er ikke gøy å kjede seg. Er 100% sykemeldt pga. fare for for tidlig fødsel.Har vært sykmeldt siden før jul og det er helt san kjedelig når man er vandt til å jobbe mer enn fullt. Jeg har begyng å strikke ett ullteppe til gutten vår men mistet ksom ånden. Har fått beskjed fra spesialisten at alt bør være klart for det skjer så fort med meg. g alt er klart . Har de siste spyklutene he he i maskinen nå så

er jeg ferdig med alt det også.

Men du som ikke sov mer enn tre timer. Altså vi trenger som regel 8 når vi er gravide så det er klart du nå sove litt på dagen etter en sånn natt.Jeg blir overtrøtt jeg og da får jeg hvertfall ikke sove n este natt.

Uansett så gjør vi dette for englene i magene våre, men det er lov å si hvordan man har det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...