Gå til innhold

Er dere flinke til å lage mat???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke jeg, men jeg er en racer på å følge oppskrifter.

Derfor får de god mat likevel her hjemme.

Men når jeg spør mamma om hvordan hun lager ditt eller datt.

Ja da kan hun ikke svare, for hun slumper bare litt her og litt der:-)

Jeg er skikkelig dårlig på å lage mat på slump, det har ennå ikke smakt godt:-)

Er dere gode på å lage mat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEIII!!! eller... vel... hvis jeg må! Men det må jeg jo ikke med kokkemannen her;=D

Uannsett så liker jeg oppskrifter best... denne slumpingen... som mannen også driver med (han ler rått av oppskrifter)... synes jeg ikke noe om;=D

Skrevet

Jeg er ikke ¨så veldig god på mat, men når jeg lager slumper jeg i vei:) Bortsett fra kaker, da må en jo følge oppskrift:)

Jeg er forøvrig også gift med en kokk, så jeg lager bare hverdagsmat, føler liksom ikke at jeg trenger anstrenge meg, hva har en vel ellers en kokk for:)))

Skrevet

Jeg er egentlig ganske flink til å lage mat ja:-) Sa hun med dårlig skjult beskjedenhet! Har alltid vært veldig glad i å lage mat så det kan vel kalles en slags hobby.

Jeg er nok også av slumseslaget, men når det gjelder baking av kaker er jeg helt elendig og må følge oppskrift slavisk. Gjærbakst derimot, det tar vi på feelingen:-)

Nå har jeg en sambo som er glad i, og flink til å lage mat og det er deilig å få det servert ja:-) Slump eller ikke..........han slumper forresten aldeles mye;-D

Skrevet

Eh nei...Jeg er ikke flink..Men spiselig blir det vel alikevell.

Mormor var slik.En slump der,en kopp der osv...Nå har jeg arva oppskriftsboka hennes.Å der er det lite gram,dl osv.

Men kopper.En halv kopp osv ;o) Men hun skreiv ikke hvilke kopper hun brukte =))) Planen er å få disse oppskriftene på dataen og lage kokebok til søskene mine.Kan jo være gøy å ha som et minne.

Skrevet

Åh det er så koselig med slike kokebøker. Skrevet med sirlig håndskrift og med alle disse koppene ja. Og aldri vet man hvilken kopp som er brukt som du sier. Hehehehe.........mamma har også en sånn håndskrevet en og den skal jeg få sier hun:-) Det gleder jeg meg til!

Høres jo kjempekoselig ut å lage kokebøker til søsknene dine!!!

Skrevet

Både ja og nei, slumper mest og noen ganger går det ikke så bra ;- )

Er ikke så tålmodig når det gjelder oppskifter, men burde sikkert brukt det mer. Matprat.no er en suveren side - noen ganger har jeg laptoppen med på kjøkkenet, som den moderne husmor jeg er :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...