Twig Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er ganske musikkfrelst og hører på det meste, men favorittene er vel Pink, Lady Gaga og Sonata Arctica
Koseklompen Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er vill etter musikk... Hører på det meste..kommer an på humøret Kan skrive ned noen.. Good Charlotte Pink Rihanna Timbaland Annie Lennox Lisa Miskovsky Linkin Park Genesis U2 (Og her kommer det 3 jeg også liker, noe som gleder min mamma..) Jhonny Cash Garth Brooks Willie nelson
~Roskva~ Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Gammal 90talls-rocker med sans for jazz... Nick Cave Tom Waits Johnny Cash 16 Horsepower (og Woven Hand) Nina Simone Ella Fitzgerald Depeche Mode Massive Attack Einstütrzende Neubauten St Etienne Bugge Wesseltoft
MissAntrop Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hører på noe av det samme som Roskva, men har absolutt ikke sans for jazz. Hører mye på metal, black metal, men også god gammel 90-talls rock Favoritter; Sisters of Mercy Danzig Laibach Rammstein Motorhead Darkthrone Kiss Iron Maiden Gåte Garmarna Tiamat Imperiet Ultima Thule Kate Bush Depeche Mode Atraxia
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hører på 60/70 talls folkrock, singer/songwriter, rock, poprock, countryinspirert og litt punk. Og mye mer egentlig... Favorittene er: Cat Stevens John Lennon John Denver The Pogues Ben Folds Five Weezer Don McLean Janis Joplin The Grateful dead Bob Dylan Johnny Cash Elvis Exploited Bad Religion...
~Roskva~ Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Åh ja, Imperiet selvfølgelig :-) Og Gåte!! Problemet er at jeg bare har det på CD (ikke på pc'en), og alle cd'ene ligger på loftet i påvente av nytt TV-stereo-møbel :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå