my&E *mistet vår datter* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Er nå 9 uker + 6 dager så blir da i uke 12 vi skal på 3D ultralyd hos kvinnedoktoren. Gleder oss. Undersøkelsen er mest for å sjekke akkurat hvor langt jeg er på vei og om babyen vår er frisk og vokser som han skal. Så vi gleder oss til å se og høre hva legen har å si. Noen andre som har vært på 3D i uke 12? Har etv par venninner som også hadde undersøkelsen så tidlig.
mammaen til Odin Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei!! Så spennende Eg er 9 + 2 og skal til 3D ul i morgen. Det er primært for å skjekke at alt er slik som det skal være. Merker at etter å ha sett så mange innlegg om MA så M Å eg høre hjerteslagene til spiren min... Tenk, may_82 hvor mye flott vi har i vente!!
Oktober_baby Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Så spennende da. Er bare i uke 6 enda,så UL er vel lit tidlig. Får man 3D ultralyd på sykehuset eller må man på privat klinikk?
my&E *mistet vår datter* Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Dette er noe som ikke blir dekket så man må bestille dette selv. koster rundt 1000 kr hos kvinnedoktoren. er verdt det. får med deg en cd med hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå