mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Disse er hentet fra Life`s little instruction book. Travel-see new places, but remember to take along an open mind. Never be ashamed of honest tears. Never say "My child would never do that!" Never risk what you can`t afford to lose. When there is a hill to climb, don`t think that waiting will make it smaller. Don`t take good friends, good health or a good marriage for granted. Remember that no time spent with your children is ever wasted. Remember that life`s most treasured moments often come unannounced. Remember that you can miss a lot of good things in life by having the wrong attitude. Remember that when your mom says, "you`ll regret it", you probably will. Say something positive as early as possible every day. Ask yourself if what you`re doing today is getting you closer to where you want to be tomorrow. Protect your enthusiasm from the negativity of others. Ha en fin dag da dere:-))
Superlis Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Takk for at du delte, mange kloke og sanne ord her ja:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Så mange sannhetsord!!! Jeg støtter dem fullt ut alle sammen:-) Det rare er at i tyveårene hadde jeg sikkert ikke vært enig i alt. Heller ikke mellom 30 og 36 heller. Men nå kan jeg si, med hånden på hjertet, at jeg er enig i alle som en av disse setningene. Og det er en god og trygg følelse:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Bare hyggelig, og særlig gjelder det den med hva mammaen vår sier ang. å angre på noe:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 He he he jeg hadde heller ikke vært enig i dette når jeg var yngre, tro det eller ei, men man lærer en ting eller to av erfaring:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå