Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Herregud for noen idioter til programledere. Tapere delux !!!! Gaper og gaper om det samme hele tiden.. "INGEN RINGER INN, DERE MÅ JO VÆRE HELT TRAGISKE" Bla bla Klart folk ringer inn som faen når de kan dele ut penger hver dag ... Også er det veldig rart at hver jææævla gang de har 100 000 i premie vs 10 000 klarer DESVERRE alltid innringeren og treffe tallet med BARE 10 000 ... JÆVLI RART DET DER ,,, ÅHHHHHHHHH, TV2 få vekk det syke programmet med de gapende og idiotiske programlederene ...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Kunne ikke sagt det bedre selv. Ser de virkelig ikke hvor idiotiske de framstår? Jeg blir irritert langt inn i beinmargen når gapetrynene med de EKSTREMT ubehagelige stemmene og de teite faktene dukker opp på skjermen. Skrur av etter noen sekunder, men har hendt at jeg blir sittende og se - i forbauselse over at det går an å lage noe så dårlig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hahaha! Enig!!! Syns det er så jævlig rart at det Hver dag ikke er så mangfe som ringer , slik at de må stå der å gape om det!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Helt enig!! men heldigvis varer det bare halv time det skvippet der.. Er verre med mess som holder på sånn hele morgenen.. Før var faktisk mess bra.. (når de hadde temaer og ordentlige ting, som babymorgen og slike ting) nå er det jo kun om konkurranser og mas.. De kunne heller sendt teite komedier istede..
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Om de er tapere deluxe skal jeg ikke uttale meg om (de gjør vel bare jobben sin) Men faen så slitsomme og irriterende å se på er de ihvertfall.
Yada Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Det er da ikke rart at det ikke er mange som ringer inn (noe jeg egentlig ikke tror på, bare noe de sier...) , hvem orker å sitte å se på den søppla der??? Hvis man ikke ser, ringer man heller ikke.... Glamour er til og med bedre enn den dritten der....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Skift kanal, det gjør jeg. Så slipper du å bli irritert.. Ha en fin fin dag
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 hahaha.. satt akkuratt å tenkte set samme.. utroli irriterende, masete fyr.. i dag har jeg laget quizen SKIKKELIG vanskelig fordi jeg vil ha en verdig vinner!!! ja, utrolig vanskelig gitt...tok 5 sek å se hva det skulle være. Hadde aldri kunnet jobbe me noe sånnt, hadde blitt alt for flau.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Også snakker de til oss som om vi skulle vært psykisk utviklingshemmet; "Jeg vet at dette er en veldig vanskelig oppgave, men nå skal jeg gi deg noen ledetråder!" "I dag har vi kuttet ut disse vanskelige rebusene, forrige rebus klarte ikke engang programlederen å løse!" Synes det er litt artig med spørsmålene jeg da, føler meg dritsmart, hehe, for noen av de som er der, klarer ikke å svare på de enkleste spørsmål. Hvordan kan noen tro at Lisboa er hovedstaden i Tyrkia?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Helt enig!!! Ser aldri på det mer.Prøvde å ringe inn ett par ganger for ett år siden.Helt hjernedøde spm.Var helt sikker på å komme igjennom,da jeg var veldig rask,men nei...så det må jo være veldig mange som ringer.De juger oss rett opp i trynet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 helt enig! utrolig masete møkkaprogram!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ingen sjans til å se på det der... makan til hjernedøde programledere.. blir helt kvalm av dem, så jeg må bare skru av tv, når de er på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå