Gå til innhold

noen som har kjøpt mountain buggy swift ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så den på butikken i dag, og falt pladask for den.

Liker egentlig ikke 3-hjulinger, men denne var helt topp.

Fikk prøvekjørt den sammen med UJ, og det var helt forskjellig kjøre-egenskaper på dem =O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du følger ikke med?

Hva er vitsen med å kjøpe ei vogn hvor hovedselskapet har gått KONKURS???

Hva hvis du skulle trenge reservedeler, eller ønsker å kjøpe tilleggsutstyr?

Er vel ikke nødvendig å kjøpe seg trøbbel eller??

Skrevet

De venter på kjøpere og er fremdeles i drift! Phil&Teds er visst intr. så alt håp er jo ikke ute ennå;o)

Skrevet

Selv om de går konk så er det garantert noen som kjøper de opp, ingen som lar en så populær vogn bli lagt ned da. De har nok priset seg litt i det øvre segmentet, og det har ikke vært en vellykket prisstrategi i usa om dagen, så dermed har de beregnet litt feil. Don´t worry. OTH har kanonvogner. har ikke prøvd swift, Hva var forskjellen på den og vanlig urban jungle?

Skrevet

Tror heller ikke konkursen er noe å bekymre seg nevneverdig for. Er ganske sikker på at noen kommer til å kjøpe dem opp, vognene er alt for populære til at ingen vil kjøpe.

Skulle de mot formodning ikke få en selger så er jeg ganske sikker på at det er produsert en del ekstrautstyr slik at det blir mulig å få hjelp en stund framover uansett. Tror det er vanlig.

Har forøvrig hatt to oth uj og aldri hatt noe som helst problem med noen av dem, så er ikke redd for å ikke få tak i deler!

Skrevet

emporium: hvilken butikk så den i??

Skrevet

på barnas hus på alnabru

der står de side om side- lett og sjekke forskjellene =O)

til anonym 1: det var da voldsomt som dette engasjerte deg. stått opp med gæærnt bein?

Skrevet

åh, på barnas hus her skulle de ikke ta den inn :(

Så du den sammenslått??

Ja dæven anonym 1 var rikti så hissi...he he.

Skrevet

jeg var i sandvika i dag og der var den ikke. Samme her, har hatt 2 Urban Jungle og en tvilling, aldri vært noe kluss. Men kunne jo tenke meg å teste ut denne her altså....

Skrevet

hehe - ser ikke helt poenget med å være anonym her inne lissom - skjønner det på andre forum om man skal ta opp noe som er litt personlig. jajaja, dem om det. back to business...

--------------------------------------------------------------

så den ikke sammenslått, for servicen på den derre butikken er ikke akkurat noe å skrive hjem om...

nok av folk på jobb, nesten ingen kunder, men alle hadde sånt unnvikende blikk - helt umulig å få kontakt med noen - så vidt jeg fikk betalt de 2 skjeene jeg skulle ha

har sett den andre sammenslått da (UJ) og den blir jo ikke store greia.

swiften er smalere og har mindre hjul, både forran og bak - virker faktisk stødigere enn UJ

har du sjekka på http://www.mountainbuggy.com/catalog/buggies/swift/ ?

øverst der ser man de ved siden av hverandre, og for meg som har sett dem i RL er det lett å se forskjellene - for jeg vet jo hva jeg ser etter

er helt i villrede her om jeg skal løæe og kjøpe eller vente hehe, trenger ikke akkurat vogn, for snuppa er bare 7 mndr men ganske liten. ligger i simo baggen til kombivogna ennå

Skrevet

Æsj, kjipt med dårlig service, skjønner ikke poenget med det!

Jeg har en Mountain Buggy 08/2 modell å er rå fornøyd med den. Men bruker den egentli bare som nr2 vogn foreløpig da jeg har en Teotonia Prestige som blir en del mer brukt da jeg kan ha mini på 10 mnd vendt mot meg i den. Synes MB blir ganske lang sammenlagt så derfor lurte jeg på om swiften va bedre der... :)

Så du forresten prisen? Har litt lyst å bytte til swiften asså

Skrevet

har simo komi etter storebror, og snuppa er 7 mndr og 64 lang...eller kort, hehe, så hun har god plass oppi der med voksiposen sin

trenger dog en sportsvogn til sommer'n for sportsvogndelen blir altfor stor å ha med i bilen når vi er 3 andre som skal ha med ting også.

gjør ikke noe om den er lang, bare dne ikke er høy - den vi har nå tar jo hele bagasjerommet.

gleder meg til simo kommer med den nye trilla. har savnet den de hadde - har en veeeldig godt brukt en etter storebror som ble kjøpt brukt. nærmer seg vel 10 år...

vogna kosta melleom 5500 og 5600. aner da ikke hav som var med og husker ikke hvilken ende av hundrelappen det var...bare at det var 55-og noe, hehe.

vogngal delux, men har bare simo'n =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...