Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det me x-svigerforeldre som absolutt må blande seg??? Har en x-svigermor som blander seg i absolutt alt. Hvordan vi skal dele oss imellom (jeg og bf er nylig separert) og hvordan vi skal ha samvær. Han hadde samvær hver helg, men pga visse ting som bf gjorde så gadd ikke jeg å være snill lenger så nå har han vanlig samvær me en dag i uka og annen hver helg. Da klikka det for henne akkurat som at hun har noe me det å gjøre. Hun går til alle vi kjenner og snakker dritt om meg og forteller alle for en dårlig mor jeg er osv. Hun prøver å gjøre alt for å knekke meg for at bf eller henne selv som hun trur skal få full foreldrerett over sønnen vår.

Når hun skilte seg fra fraren til bf så endte det me full krig og det virker som at hun prøver å få det sånn at det skal bli sånn her å for at en skillsmisse kan jo ikke gå fredelig for seg i hennes øyne.

Sånn som hun holder på nå så får ikke hun se sønnen vår. Bf har samvær her hjemme hos meg pga visse ting.Og han syns den type samvær vi har er helt ok. Og da er jeg egoistisk siden hun ikke får se han, men jeg vil ikke ha henne inn i mitt hjem når hun holder på sånn...

Jeg syns det er helt sykt at hun holder på sånn... Dette er hennes eneste barnebarn og det er jo ikke sikkert at hun får flere og så oppfører hun seg sånn... :o

Huff hun sliter meg ut, men en ting er sikkert og det er at hun aldri og da mener jeg aldri skal klare å knekke meg uansett hvor mye hun prøver.

Sånn da har jeg fått dagens utblåsning hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...