Gå til innhold

Hvilke viterdress hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skogstad

Kids Comfort eller

Reflex

Valgets kvaler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke reflex sin, den puster ikke ordentlig..TRor jeg ville valgt skogstad eller ticket to heaven

Skrevet

Jeg kjøpte Reflexdress (den med isbjørner på) og er strålende fornøyd. Butikkdamen sa at dressen var oppgradert fra de forrige og hadde nå like gode egenskaper som Reima.

Ungene er varme og gode, dressen puster, er lett å bevege seg i og ser like fin ut nå som da jeg kjøpte den i august.

Skrevet

Olgamor - den har vi og.. den puster og er heelt knall! :D

Skrevet

Ja, den er det! Jeg var på nippet til å kjøpe Reima da jeg ikke var fornøyd med Reflex før, men dama snakket så varmt om den nye dressen at jeg tenkte jeg kunne jo prøve. Sparte jo 1200 på det! ;-)

Skrevet

Vi har Reflex (den med uttagbar ulldress) og Skogstad.. Fornøyd med begge to...

Skrevet

Bra vi kan overbevises innimellom, med et positivt utfall :D

vi hadde reflex året før og, men den var så kompakt og stiv, at jeg vurderte faktisk reima selv.. men glad jeg tittet litt mer! ;)

Skrevet

Var veldig missfornøyd med reflex sin dress.

Regntøyet kjempe bra, men dressen måtte byttes ut etter 2-3 mnd.

Til Reima, slå aldri feil!

Så ville IKKE valgt reflex, kjenner ikke de andre :)

Skrevet

ville valgt reflex sin dress. hadde den i fjor,var fornøyd med den. har europris-dressen,den er ikke bra. puster dårlig. idiotisk nede i beina.

nå bruker poden mest HH 2-delt dress,den er super:) sambo gjorde et kjempe-kjøp:D

neste vinter blir det reflex igjen!

Skrevet

Vi har også denne til Reflex med isbjørner på + en annen Reflex til eldste og vi er IKKE fornøyd, synes overhode ikke den kan sammenlignes med Reima sin. En dag ute i regnvær og ungen er klissvåt på armer, ben og i baken. Sånt er ikke holdbart synes jeg. Slitestyrken er heller ikke så imponerende (men det er den ikke på Reima heller) og eldstemann blir fort svett i sin dress.

Kan ikke med beste vilje anbefale denne dressen til noen, kommer aldri til å ha de igjen i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...