Har fire go`inger Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Fikk svaret på hcg prøvene i dag (etter SA 24. desember). Trodde kanskje jeg var gravid igjen, da det er hele 6 uker siden SA og positive gravidtetstester....Men det viser seg at hcg n fortsatt synker, men enda ikke ut av kroppen etter SA. Jeg kjenner jeg er helt "utpsyka"...skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få gjort noe på jobb i dag. Hjertesukk fra en som er deperat etter å bli gravid igjen....
atsjo Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Uff så dumt.. Var ikke klar over at det kan ta så lang tid før kroppen stabiliserer seg til det normale igjen etter SA. Forstår godt at du er trist og skuffet. Jeg har også dager som er skikkelig kipe, selv om jeg ikke har prøvd så lenge og aldri opplevd å miste. Kanskje du føler deg litt bedre når du tenker at du ihvertfall KAN bli gravid. Å at du derfor SKAL klare det igjen. Lykke til og håper det snart klaffer:)
Har fire go`inger Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Takk for trøst. I dag er det mye bedre. Fikk mensen og er ovelykkelig - betyr jo at systemet funker. Dessuten har jeg vel egentlig ikke rett til å klage. Jeg har to døtre fra før (som vi fikk til på 2pp og 1pp), som jeg er veldig glad for. Men blir litt opphengt når man første har bestemt seg for å bli gravid igjen. Håper du blir gravid snart:) Ha en fin helg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå