Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg våkna i dag tidlig kjentes det ut som livmora var knallhard...Og egentlig kjennes det litt sånn ut enda. Rar følelse, minner litt om kynnere som jeg hadde en del av på slutten sist. Men nå er jeg bare 10+6, er det ikke tidlig med kynnere? Og så slipper de liksom ikke taket. Mer muskelkrampe liksom. Bør jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Slik har jeg også hatt det et par dager nå... jeg er bare 8 uker.

I forrige svangerskap begynte kynneren i uke 15 og satte i gang fødselen i uke 26. Den ble heldigvis stoppet, men bekymrer meg litt for dette.

Kan jo ikke forstå at det kan være mulig så tidlig??

Andre???

Skrevet

jeg er rimelig sikker på at jeg har kjent kynnere en ukes tid nå...var plaget med kynnere med nr.1, men fikk de ikke så tidlig som nå...er svake de jeg kjenner nå, livmora er jo ikke så stor heller;-)

Skrevet

JEg har også dette, spesielt om kvelden... Jeg synes også det er altfor tidlig for kynnere, men kjennes sånn ut... Er min tredje, og jeg har ikke hatt dette så tidlig med noen av de andre to. Er 8+2.

Skrevet

jeg er 9 + 6 og har hatt kynnere i minst to uker. ikke kraftige. dette er ikke tidlig, helt normalt så ikke bekymre deg :) hos noen kommer det tidlig og noen er dessverre plaget gjennom hele svangerskapet.

lykke til ;)

Skrevet

Å, det var godt å høre. Da får vi bare håpe det ikke blir sånn i et halvt år til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...