★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 har tatt to dager med pergo nå og små vondt i brystene nå??de andre gangene har det kommet etter ti dager ca eller ikke i det hele tatt....syns det var lit rart bare...tenkte også på at forrige uke på dag 25 i sykl tempet jeg 36.98..... og det gjorde jeg femdeles idag prøver å fine en mening med dette! noen som vil dele en erfaring eller to? takk for svar! ha en fin dag jenter!!
blirjegsnartmamma Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 forrige runde med pergo, enkel kur, hadde jeg alle mulige bivirkninger og symptomer. Trodde at jeg hadde el, var faktisk helt sikker!!! I tillegg føltes det som en veldig veldig tidlig graviditet.. Kvalme, ømme bryster osv.. Tror det bare er pergoen som gjør det, for jeg hadde ikke el i det hele tatt på den kuren. Nå som jeg er på dobbel har jeg ikke så mange plager, men jeg fryser veldig om dagen, og om natten har jeg hetetokter..
*SamSung* Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg også hadde alle mulig bivirkinger! på 1 enkle kur. Som lurte meg til å kanskje tro den satt. Med mens som var 1 uke forsinket. Jeg hadde EL og fikk ikke fortsette med pergo av lege. Denne mnd er uten! Jeg ble veldig hormonell rett før mens og til midt i mensuka! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå