Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har så forferdelig tannverk, så skal til en akutt-time nå på formiddagen.. Hvordan var det der med hva man kan gjøre - ikke gjøre? Man skal ikke ta røntgen, men kan ha bedøvelse?? Eller?? Huff, gruer meg.. er ikke veeldig glad i tannlegevisitter...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Det er forsåvidt ikke noe som du ikke kan gjøre hos tannlegen nå. Bilder kan man ta, fordi at det nye utstyret gjør at de sentrerer bilder, og baby blir ikke "truffet". Bedøvelse og alt er ogå lov!
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Og tannpinen viste seg å være bihulebetennelse.. så da er det saltvannsdråper, paracet og sofaen..... Jaja, greit jeg slapp å borre da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå