Gå til innhold

Tannlege og gravid.....


Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så forferdelig tannverk, så skal til en akutt-time nå på formiddagen.. Hvordan var det der med hva man kan gjøre - ikke gjøre? Man skal ikke ta røntgen, men kan ha bedøvelse?? Eller??

Huff, gruer meg.. er ikke veeldig glad i tannlegevisitter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forsåvidt ikke noe som du ikke kan gjøre hos tannlegen nå.

Bilder kan man ta, fordi at det nye utstyret gjør at de sentrerer bilder, og baby blir ikke "truffet". Bedøvelse og alt er ogå lov!

Skrevet

Og tannpinen viste seg å være bihulebetennelse.. så da er det saltvannsdråper, paracet og sofaen..... Jaja, greit jeg slapp å borre da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...