Gå til innhold

Her var det folksomt :p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Hei!

Håper veldig på å komme inn her jeg og:)

Gikk på p piller frem til 22 mars (fullførte siste brett da). Fikk mensen som jeg skulle nå (syklus på 27 dager). Har tenkt å prøve for fullt fra og med 28 mai el no. Ut i fra beregning har jeg EL ca 30 mai, men kan jo aldri være sikker:P

Lykkes vi i pp1 da så har vi termin ca 22.02.10, men.. tør ikke helt å tro det, men håper!!

Vi er forresten 26 og 27 år, vært samboere i 6 år og føler oss veldig klare for en baby:)

Heisann.

Ja det ser ut til at jeg enten havner her eller i slutten av januarklubben. Har i vertfall EL nå i disse dagene, så vist spiren sitter så har jeg vist termin 01.02.2010. Hadde jo vært en ganske stilig fødselsdag til spiren vist den sitter..... Må bare å vente i enda 1,5-2 uker før jeg kan iså fall teste. Men går det ikke så prøver vi igjen. Er inne i vår 3 pp n.

Jeg gikk på p-pillene fram til februar og siden da har vi vært prøvere....Enda har det ikke klaffet...

Var ikke mange her ennå nei.. Men er vel ikke lenge til det kommer fler ;)

Jeg håper iallefall på å komme inn her! Har ikke el før om 1.5 uke.. Blir spennende fremover! Får håpe det klaffer!! Hadde vært gøy! Februar må være en fin mnd å få baby!! :)

Lykke til folkens!

Har også el om en ca 9-10 dager,men kan komme før eller etter,vet aldri med kroppen,særlig nå i prøvetiden...kroppen spiller meg puss hele tiden i denne prøveperioden.

Lykke til alle Februarbabyprøvere...måtte vi lykkes alle sammne.

• 2 uker senere...

Jeg vil også inn her! IKM om 5 dager, og føler meg veldig gravid! Sitter spiren har jeg termin 07.02.2010:)

Har ikke gått på p-piller eller noe annet de siste 2 årene, men har nettopp begynt å prøve! Tør ikke håpe på at spiren sitter etter første forsøk, men det kan jo være!;) Håper jeg ser dere hele gjengen her inne snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...