Gå til innhold

Her var det folksomt :p


mummyme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Moro :)

Fra når begynner dere å prøve?

1.mai liksom? =)

Hvilken prevansjon går dere på nå, å når stoppe på den?

Selv går jeg på p-piller og tenker å kutte ut der i april kanskje, å virkeli prøve fra 1.mai;)

Opptimist;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg går også på p-piller så har akkurat nok til april,hehe. Passer jo godt :-) Så begynner vel å prøve skikkelig i mai jeg og.

Jeg og er optimist :-) Håper det klaffer med en gang,hehe.

 

Blir spennende dette ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
:) Har ikke gått på p-piller siden august 08, (vi har brukt kondom, ikke prøvd så lenge nei) Så satser på at hormonene mine skal være i lage nå:) Håper håper det klaffer, nå som gubben omsider har gått med på babylaging!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også på å komme inn hit! Har brukt p-pillen,men sluttet nå:) Så da får vi se når det skjer noe da..utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Håper veldig på å komme inn her jeg og:)

Gikk på p piller frem til 22 mars (fullførte siste brett da). Fikk mensen som jeg skulle nå (syklus på 27 dager). Har tenkt å prøve for fullt fra og med 28 mai el no. Ut i fra beregning har jeg EL ca 30 mai, men kan jo aldri være sikker:P

 

Lykkes vi i pp1 da så har vi termin ca 22.02.10, men.. tør ikke helt å tro det, men håper!!

 

Vi er forresten 26 og 27 år, vært samboere i 6 år og føler oss veldig klare for en baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ja det ser ut til at jeg enten havner her eller i slutten av januarklubben. Har i vertfall EL nå i disse dagene, så vist spiren sitter så har jeg vist termin 01.02.2010. Hadde jo vært en ganske stilig fødselsdag til spiren vist den sitter..... Må bare å vente i enda 1,5-2 uker før jeg kan iså fall teste. Men går det ikke så prøver vi igjen. Er inne i vår 3 pp n.

 

Jeg gikk på p-pillene fram til februar og siden da har vi vært prøvere....Enda har det ikke klaffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mange her ennå nei.. Men er vel ikke lenge til det kommer fler ;)

 

Jeg håper iallefall på å komme inn her! Har ikke el før om 1.5 uke.. Blir spennende fremover! Får håpe det klaffer!! Hadde vært gøy! Februar må være en fin mnd å få baby!! :)

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også el om en ca 9-10 dager,men kan komme før eller etter,vet aldri med kroppen,særlig nå i prøvetiden...kroppen spiller meg puss hele tiden i denne prøveperioden.

 

Lykke til alle Februarbabyprøvere...måtte vi lykkes alle sammne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil også inn her! IKM om 5 dager, og føler meg veldig gravid! Sitter spiren har jeg termin 07.02.2010:)

Har ikke gått på p-piller eller noe annet de siste 2 årene, men har nettopp begynt å prøve! Tør ikke håpe på at spiren sitter etter første forsøk, men det kan jo være!;) Håper jeg ser dere hele gjengen her inne snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...