Marolla Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Frøkna har siden før juletider nektet å bæsje. Går ofte flere dager uten bæsj. (dette er jo et vanlig fenomen) Men siden medio januar så har hun fått masse røde prikker på hele kroppen og våknet flere ganger med hovent øye. Dette er den første dagen siden fredag hun ikke har feber, men dette er andre gangen denne uken hun våkner med blod på leppene og blod på puta. Det er ikke tenner, for hun har fått alle hun skal ha foreløpig og jeg kan ikke se noe sår inne i munnen hennes eller på leppene
Marolla Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2009 ingen som har vært borti noe lignende`?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke peiling, men syns det hørtes skummelt ut og ville nok absolutt kontaktet legen - blodskrekk som jeg har :o/ God bedring til jenta di!
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Har ikke aning, men jeg ville ha ringt lege...
tante grusom master of law Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Ring lege, dette høres ikke bra ut!
Marolla Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2009 Skal til lege. har flyttet timen vi hadde til i dag. Men hun er jo "oppegående". Kanskje litt mindre aktiv, men hun er jo fra før av nesten hyper. Tålmodigheten er iallefall redusert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå