Gå til innhold

Slanking ved amming....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle slanke meg litt etter fødselen, hardtrening og diett, men ende opp med og nesten miste melka. På helsestajonen sa hs at ammende ikke må slanke seg pga at det blir dannet detoner og gift stoffer i blodet, som kommer i melka. Jeg fikk kjempe dårlig samvittighet for min baby på 3.mnd når hun gråter og drar i den tomme puppen. Har begynt å spise vanlig mat igjen nå, og melken kommer gradvis tilbake.

Men greia er at jeg har betalt 6000 kr til treningsenteret for slanke opplegget. Burde ikke dem vite om dette og informere meg? Føler at elixia er veldig "selgende". Men hvordan skal jeg gå fram for og få refundert litt av beløpet? Vil jo fortsatt trene med PT men må kutte ut dietten bare. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. De burde vel kanskje visst det, men størst ansvar har du nok selv.. Nå vet jeg ikke hvor mye du har fortalt dem ang alder på barnet og amming, men dette mener jeg du burde sjekket selv.. Man leser jo opp ned og i mente om graviditeten og da burde man jo sette seg inn i hva som skjer etter fødsel også.. Er nokså sikker på at dette også står i den boka om amming man får utlevert hos jordmor før fødsel.. Du kan jo snakke med dem og forklare situasjonen så får du se hva du sier.. Men kreve noe kan du nok ikke.. Og selgende - vel, det er jo jobben deres da..... (uten at jeg sier at de ikke overselger noen ganger..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...