Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Ja nå er jeg 35+1 og er mildt sagt stooooor!!! Magen svir og klør... Jeg sprekker hver dag, mer og mer... Jeg smører som en gal!!!!!!!!!!! Og hodepine...har hatt det hver dag i 6 uker nå... Lurer på når det skal ta slutt... Unga er aktive hele dagen Sist uke da jeg var på UL så fikk vi se han ene jeipe, og han andre øvde på å puste! Det var morro!! Men jeg er sliten nå... Legen oppmuntret meg veldig...men nå har jeg hatt en utrolig tøff uke! Hvis jeg ringer inn og klager så blir jeg lagt inn. Da skal de muntre meg opp, jeg må til samtaler osv. Det var hvertfall det legen sa på UL. De vil på død og liv ha meg til etter uke 37!! Unga veier begge to rett oppunder 3 kilo hver!!!!!!! Så jeg er ikke liten, og det er ikke de heller... Hva skal jeg gjøre? I dag er jeg helt ferdig!!!!!!!!!!! Har sovet hele natta igjennom også...men like sliten... Spiser frokost hver dag, og gjerne 2-3 ganger før jeg spiser middag med gubben, og gjerne kveldsmat. Frukt og grønt hver dag. Ordentlig middag, poteter, variert kost osv... Men jeg er tom for krefter!!!! Hjeeeelp!
ninsoer Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Huff.. ja er ikke lett dette hær for enkelte av oss.. Vet ikke helt hva du bør gjøre. d aller beste for ungene er jo at de kommer så nært termin som mulig. Så håper du greier å bite tennene sammen å holde ut litt til. Vet d er tungt. Men er nok d beste for ungene at du greier å holde ut litt til. vekstberegning er heller ikke til å stole på. Er jo bare sånn ca de beregningene der. ønsker deg lykke til og håper at du holder ut i hvertfall 2 uker til. Men dere greier dere godt uannsett.. Du sier ingen ting om hvordan formen er ellers enn at du er veldig sliten. Holder du sengen? Greier du å gjøre andre ting slik at du får koblet ut litt? da tenker jeg på hobbyer eller gjør ting klart til babyen kommer..
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Hei og takk for svar! Sitter paa en engelsk pc i dag saa teksten blir litt rar... Formen ellers...er jo egentlig bare sliten... Hver dag reiser jeg inn til oslo, bor paa grua, til min mor. Hverken mamma eller mannen min vil ha meg 1 time unna sykehuset uten forerkort og bil. Alle klaerne til barna er vasket, stroket og lagt i rekkefolge etter storrelse. Barnerommet har mannen min vasket og pyntet. Senga er skrudd opp, alt utstyr er i hus. Mamma og jeg planlegger barnedaapen da. Det er jo hyggelig! Men utover det sover jeg hele natten, og mye av dagen. Har saa utrolig vondt i hodet. Kjennes ut som skarpe kniver som helt plutselig kommer! Blir helt utmattet av det saa jeg til slutt sovner...merkelig... Ellers prover mannen min og jeg aa faa kveldene og helgene til aa gaa fort ved aa finne paa smaa ting. I kveld skal vi faktisk bort og spise middag! Og paa sondagen er det jo morsdag. Da skal vi faktisk forst i kirken aa se presten som skal doepe vaares gullgutter, saa til frisoren...hun jobber sondager ja!! Saa skal vi ha med mamma, svigermor og min soesters svigermor ink mannfolk ut aa spise kinamat! Da er det bare et par dager igjen, saa er det onsdag og da er det ultralyd! Prover aa se det positive i hver dag...men det er ikke lett. Hadde det ikke vaert for denne hodpinen og at jeg er saa tung at jeg nesten ikke kan gaa... Maa nok bare knipe igjen og haape at de blir inni der saa lenge som mulig. Det er det beste for dem. Jeg kan slappe av siden!! Takk for stotten!!
gullskatt Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Heia... Jeg er også i uke 35, og det er påvist et vekstavvik på jentene mine. Jeg har vært innlagt to ganger allerede, og stoppet fødselen en gang. Søvn vet jeg ikke hva er lenger, og jeg blir sliten av ingenting. Dette tar så mye på psyken min at det må jo være rekord:o) Jeg vet at jentene har godt av å være der inne så lenge som mulig, men det beste for oss er at de snart kan komme...... Jeg prøver hver dag å finne positive holdepunkter, men det er jammen ikke lett..... Det er så leeeeenge å vente..hihihihih.... Lykke til videre hvertfall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå