Gå til innhold

Halsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynnte å kjenne at formen ble dårligere på tirsdag. I går når jeg voknet var halsen litt sår, men ok utover dagen. I dag er det mye værre, men fortsatt greit å svelge osv.

Lurer litt på om det kan være lurt å vente med å kontakte legen til i morgen? Eller kan de finne ut av det nå allerede om det er en halsbetennelse på gang? Har time på sykehuset på tirs, og vil absolutt komme meg dit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt halsbetennelse utrolig mange ganger, og har derfor en smule erfaring, hehe :-) Går man for tidlig til lege, ser de bare litt forhøyet crp, du blir sendt hjem, med beskjed om å ta kontakt igjen hvis du blir verre.

Så, ta en titt nedi halsen din. Ser du noen hvite "prikker"/"felter" nedi der, som om du har puss/verk på sidene (ved mandlene omtrent) ? Isåfall er det ingen tvil om at du har halsbetennelse, og det er bare å ta en tur til legen. Hvis ikke, kan du like gjerne vente til i morgen.

Lykke til, og god bedring !

Skrevet

Hei, og takk for svar(: Etter å ha søkt en del på internett fant jeg ut å vente litt. Blir det værre i morgen tar jeg halssjekken din!

Forhåpentligvis vokner jeg i morgen og er mye bedre(:

Skrevet

Hei du - hvordan har det gått med deg ? Slapp du unna halsbetennelse ? Jeg håper det, og at du er i mye bedre form nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...