Klar for nr 2 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Begynnte å kjenne at formen ble dårligere på tirsdag. I går når jeg voknet var halsen litt sår, men ok utover dagen. I dag er det mye værre, men fortsatt greit å svelge osv. Lurer litt på om det kan være lurt å vente med å kontakte legen til i morgen? Eller kan de finne ut av det nå allerede om det er en halsbetennelse på gang? Har time på sykehuset på tirs, og vil absolutt komme meg dit!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har hatt halsbetennelse utrolig mange ganger, og har derfor en smule erfaring, hehe :-) Går man for tidlig til lege, ser de bare litt forhøyet crp, du blir sendt hjem, med beskjed om å ta kontakt igjen hvis du blir verre. Så, ta en titt nedi halsen din. Ser du noen hvite "prikker"/"felter" nedi der, som om du har puss/verk på sidene (ved mandlene omtrent) ? Isåfall er det ingen tvil om at du har halsbetennelse, og det er bare å ta en tur til legen. Hvis ikke, kan du like gjerne vente til i morgen. Lykke til, og god bedring !
Klar for nr 2 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei, og takk for svar(: Etter å ha søkt en del på internett fant jeg ut å vente litt. Blir det værre i morgen tar jeg halssjekken din! Forhåpentligvis vokner jeg i morgen og er mye bedre(:
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Hei du - hvordan har det gått med deg ? Slapp du unna halsbetennelse ? Jeg håper det, og at du er i mye bedre form nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå