Gå til innhold

3 mnd - komme fra rygg til mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini kommer seg nå fra rygg til mage når han ligger på gulvet. Har klart det en ukes tid, og ble tre mnd 2 november. Jeg har en fra før, men klarer ikke helt å huske når det skjedde sist, men har på følelsen at dette er ganske tidlig. Ikke at det er noe viktig, men er litt nysgjerrig - hvordan er det med andre 3 mnds baby - slik jeg husker det så kunne ikke søsteren det før mye senere. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble tre måneder 2. februar mener du vel? :P

mini på 3 mnd og ei uke rullet (kontrollert) fra rygg til mage for første gang i dag faktisk. det er visst ganske tidlig.

Skrevet

Her var tulla 5 (!) uker første gang... Plutselig lå hun andre veien:)

Skrevet

Jenta her rullet over da hun var 16 uker gammel. Ifølge de på helsestasjonen er det vanlig å rulle rundt når de er 4-5 mnd gamle. Men dette er jo veldig individuelt! Selv rullet jeg da jeg var 2,5 mnd gammel, mens søsteren min ikke gjorde det før hun var 4,5 mnd...:P

Skrevet

Ja - selvfølgelig 2. februar :)

Syntes også at det var tidlig... gøy å se hvor stolt mini ble, men tenkte samtidig at jeg egentlig ikke synes det haster... de blir store så fort! Samtidig er det selvfølgelig alltid gøy å se at de gjør nye ting. Det er en så utrolig morsom alder - ikke sant?! :)

Skrevet

Min var og 5 uker første gang, men i følge HS var ikke dette en kontrollert snuing, mer flaks :P Men nå er hun 3mnd og noen dager og snur seg rundt rett som det er.. Men andre veien greier hun ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...