Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hva er best når man ammer? Aspertam eller sukker? Jeg vil ned i vekt, og kutte ut sukker: Men spiller det noen rolle når man ammer? Altså om man drikker aspertam.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 jeg ville heller drukket mindre sukker enn å drukket aspartan, men så er jeg litt hysterisk når det gjelder slike tilsetningsstoffer, og jeg syns det smaker vondt... Så trapp heller ned på brusen;) drikk saft uten tilsatt sukker blandet med farris e.l, det smaker faktisk godt;) Eller drikk farris med smak;)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Saft uten sukker? da blir det vel med aspertam da? Kan ikke drikke kullsyre, da får han luft i mmagen:/
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vil ikke bruke noen produkter med aspartan når jeg ammer eller senere. Vi vet enda ikke skade omfanget på hjernen dem så smått har begynt å snakke om i USA. Her drikker ingen noe light brus eller Yople yoghurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå