Carasnella Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hva temper dere med? Er det vanlig termometer? *blond;)*
lady82 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 hei! som de sier; det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar:) ett helt vanlig termometer som du får kjøpt på apoteket! men hvor anbefaler dere egentlig å ta tampen fra...? (liker ikke sånne dytte oppi ting...om dere skjønner...)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Det som er viktig er at termometeret har to desimaler. Du kan bestille ett her: http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44 Du kan tempe vaginalt, rektalt eller oralt (oralt anbefales helst ikke da). Det går også an å kjøpe slike beskyttelses-hylster til termometeret mtp hygiene
EnJente_m_2Jenter Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hei du, om du går inn på www.buenaventura.no får du en del svar med de apparatene temper man alltid i munnen. Jeg temper i munnen med et vanlig termometer med 2 desimaler. Har funket helt fint, legger den på samme sted under tungen hver morgen. Så lenge du er kosekvent bør det gå bra tror jeg, funker i allefall for meg Supert med den linken, skal bestille meg et nytt Elisabth =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå