:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 jeg og småen kjørte bil i sta og det er ikke alltid like lett å ha en seriøs samtale med en 2 åring da... først snakket vi om at når vi var framme skulle han få smake på snøen som falt ned fra himmelen. også sier han: "mamma vi kommer til himmelen" mamma tenker frebrilsk "hva i alle dager sier jeg nå? det er jo ikke feil, men ikke noe jeg kan stå for..." mamma svarer "det er ikke feil det vennen min, mange mener at vi kommer til himmelen." småen svarer "hvorfor kommer vi dit?" en fremdeles litt forvirret mamma sier "mange mener at vi kommer dit når vi dør" Småen "kommer alle dit?" mamma svarer "ja om man skal tro at vi kommer dit så får alle komme dit" småen svarer "snøen også?" mamma sier "ja snøen også, eller hæ? søen kommer jo hit" småen sier "ja vi kommer til himmelen sammen snøen" og pluttselig går det opp for mamma at småen bare mente at snøen falt fra himmlen og at han slettes ikke hadde snakket noe om død før hun selv tok det opp.... hehe
Bolla Pinnsvin Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 hehe...;-) Søtt da!Du har nok noen år på deg før han spør deg ut om døden,men kjekt med litt tørrtrening!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 ja... jeg tror jeg trengte litt tørtrening, for jeg ble ordentlig forvirret. også lurte jeg fælt på hvor han hadde dette med himmelen fra. kunne jo ikke si "nei vi kommer ikke til himmelen" om faren hans har sakt at vi gjør det... hehe...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 ÅÅ, så søtt da, hehehe:-) Så flink han er til å prate da! Er han mye over to år?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2009 han er 2 år og 2 måneder. men han er veldig flink til å prate for alderen. du vet noen barn løper rundt og skal klatre i trær. min vil spille spill og synge sanger... hehe han er en liten lating som sin mor... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå