Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har dere bestemt navn enda? Føler at vi er de eneste uten et eneste skikkelig navn i boks, og bare har forslag :/ Hva har dere isåfall bestemt dere for?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Ja og nei Vi har bare et forslag som vi er virkelig enige om, men vegrer oss for å si noe helt sikkert. Vi var fast bestemt i mange mnd på navnet til storesøster, men ombestemte oss da hun ble født. Da hadde familie og venner allerede skrevet det navnet på gratulasjonskort etc ^^ Høy sannsynlighet for at lillesøster i magen skal hete Anniken.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Var også innstilt på hva storesøster skulle hete, men det endret seg da hun ble født, så jeg tør liksom ikke å ta den sjansen nå Vi har mange navn, men syns det er så utrolig vanskelig å kombinere de jeg liker, og mange er så "klissete" så de endrer jeg meg på hele tiden. Vanskelig dette med navn, altså.
Hera Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Navn til gutt er bestemt, det blir Patrick:0) Om det blir jente har vi to navn vi veksler mellom, avhengig av dagsform hehe! Men storebror på 8 år er ikke helt enig i navnevalgene til evt. jente, så der må vi kanskje ta en ny navne"debatt". Men er enda 6 uker til termin, så vi har god??? tid....
ninsoer Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 er i uke 32. har enno ikke bestemt navn.. ikke disktert d enno heller.. vet ikke hva d bi heller..
lillebøllaspringmadrass Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Vi hadde ett jentenavn og ett guttenavn klart sist. Siden det ble gutt da, og blir jente nå får hun det navnet vi hadde sist. Her er det viktig for oss med oppkalling, og vi har kallt jenta i magen det lenge nå,så vi bytter nok ikke når hun blir født. Men hva det er , er hemmelig for alle andre enn meg og mannen til hun er født:)
Tomaten Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Har tenkt på mange navn, men ikke bestemt noe enda... Jentenavnet er ganske klart tror vi, men om det blir en gutt aner vi faktisk ikke... Sist gang klarte vi ikke bestemme oss før vi hadde sett småen er ikke alltid navnet "passer" til lille babyen...
birrisj05.02.09 Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Termin i dag, og vi vet enda ikke helt. Jeg har et guttenavn jeg liker, men det er ikke samboer så veldig glad i, men han greier jo ikke komme med noen bedre forslag selv. Jentenavn er vi høvelig enige om, men vi bestemmer ikke noe som helst før vi har sett babyen..
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Her er navnet klart. Vi hadde egentlig 2 alternative guttenavn klare, men fant så ut at vi får jente. Da blei det artig, for det der med jentenavn hadde vi jo allerede prøvd oss på ifall det ble jente, men klarte ikke å finne ETT eneste navn vi begge likte godt. Bare sånne "joa, jeg kan sikkert leve med det"-navn for den ene, mens den andre likte det veldig godt. Jentenavnet vi bestemte oss for til slutt liker vi begge veldig godt, og det er ingen tvil om at det blir navnet på gullet vårt. Men også her er det sånn, at det navnet er hemmelig for alle andre enn barnefar og meg frem til hun er født. Beklager ! MEN, jeg kan jo fortelle om noen av de andre navnene som var på blokka, som jeg personlig likte godt, men barnefar "forkastet", hehe :-) Gutt: - Markus - Daniel - Sebastian - Mikkel Jente: - Isabell - Nathalie - Julie - Anniken - Amalie Men det der med navn er IKKE enkelt... Spesielt ikke å finne et navn som både du og barnefar liker godt. Jeg/vi syns at det var veldig viktig, at vi begge virkelig liker navnet vi velger. Det gir ingen god følelse å velge et navn den ene parten egentlig ikke liker, eller bare har gått med på for å bli ferdig med det... :-( Derfor er jeg veldig glad for at vi fortsatte å lete og teste, til vi helt plutselig fant det "rette" navnet - det var en helt herlig følelse ! Lykke til !!
MrsV Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Vi har en gutt på 18 mnd som heter Sander, og jenta i magen skal hete Mathea Vi tok det endelige valget på navn når vi fikk vite hvilket kjønnet på UL.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Nei, vi har overhodet ikke bestemt oss enda. Forrige gang hadde vi ikke bestemt oss heller, hadde noen navn på liste, men da jenta kom ut så passet liksom ingen av dem. Endte med noe helt annet, men som er veldig riktig til henne da ) Har 3 navn på lista denne gangen og jeg har vel i hjertet bestemt meg for det ene av dem, men valget blir uansett ikke tatt før han er ute. Guttenavn er så sinnsykt mye vanskeligere enn jentenavn - hadde vi fått jente denne gangen hadde jeg hatt en hel haug som jeg kunne tatt hvilket som helst av :oD
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Vi har nok mer eller mindre bestemt oss for å gå for Eline Marie. Men jeg liker Ariana Marie også så vi får se hva som passer best når hu blir født.
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er ikke den eneste som ikke har navnet i boks, altså! Har ei venninne som bestemte navnet på babyen sin dagen etter at hun fikk vite kjønnet, også kommer jeg å har brukt omtrent hele graviditeten min på det samme. Jenta mi passa ikke til navnet jeg hadde bestemt, og endra det da hun ble født, så jeg regner med det samme gjelder nå. Jeg liker bare å ha noen navn i baklomma, og nå har jeg en ekstremt lang liste
Månestråle75 Skrevet 5. februar 2009 #14 Skrevet 5. februar 2009 Min lille jente er frotsatt inne i magen min (33+6 i dag), men hun har allerede fått navnet Emma <3
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #17 Skrevet 5. februar 2009 Men dere som bestemte dere før babyen ble født, ca. når bestemte dere dere? Fordi jeg endrer meg jo fra dag til dag omtrent. Jeg vil jo egentlig ha et navn eller to klart til han kommer, men isteden har jeg en ekstremt lang liste med halvferdige navn.
FraENtilTO Skrevet 5. februar 2009 #18 Skrevet 5. februar 2009 om det fremdeles er en gutt så er det en håkon i magen min:-)
blå+? Skrevet 5. februar 2009 #19 Skrevet 5. februar 2009 Det er så vanskelig! er 38 uker i morga, men har det ikke LITT klart engang. Det blir vel avgjort på sykehuset.. håper jeg )
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #20 Skrevet 6. februar 2009 Det håper jeg også bolletrollet! Tror ikke jeg orker at han skal være lenge navnløs etter at han har kommet til verden, når det eneste han heter nå er "Lillemann"
Mayken Skrevet 6. februar 2009 #21 Skrevet 6. februar 2009 Vi har jentenavnet klart. Blir det ei jente skal hun hete Luna. Blir det gutt, står vi mellom Daniel og Patrik. Får se når babyen kommer. Storesøster heter Ina og det var bestemt flere mnd før hun kom til verden, hun hadde et annet navn først, men etter å ha sett henne på 3d ul, passet det ikke lengre, så vi endte da opp med Ina. Synes det er lettere å finne jentenavn enn guttenavn.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 6. februar 2009 #22 Skrevet 6. februar 2009 Gutten i magen heter Mio. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på om det passer ham når han kommer ut. men jeg har aldri sett en Mio før, så jeg ingen tanker om hvordan en Mio ser ut
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #23 Skrevet 6. februar 2009 snuppa i magen heter lily aurora, har hett det fra vi viste det ble jente i uke 18. bestemte meg like tidlig når jeg hadde storesøster i magen. har aldri angret på det navnet hun fikk, så tror ikke vi angrer nå heller
Gjest leelu25 m/marsjente :) Skrevet 6. februar 2009 #24 Skrevet 6. februar 2009 Lillesnuppa skal hete Lina Storebror på 2 år heter Tobias, så syns det passer til hverandre, samt at vi syns Lina er et enkelt og søtt navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå