annejo Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har reist med barn på fly - og som mange andre opplevd å få barnevognen ødelagt! Det er akkurat like problematisk om det er starten på ferien som ødelegges, eller om det er ved hjemkomsten. I tillegg til alt styret det er med erstatning, forsikring og reparasjoner - vil det for mange også bli en stor kostnad! Jeg er med i Skaperen 2009 med ideen min om en beskyttende transportbag som kan brukes flere ganger. Den har jeg patentert og utviklet med god hjelp fra både NTNU og Norwegian - og den skal snart settes i produksjon. Tester på fly med prototyper har vært ensidig positive - vognen har kommet frem like hel hver gang! I tillegg til å være trygg på at vognen beskyttes, har vi også tenkt på moderne design, kvalitet og at en sparer miljøet for plastposer! Andre viktige momenter er at en alltid har innpakningen tilgjengelig, og kan pakke inn vognen hjemme før avreise. Den er sammenleggbar og kan lett puttes under vognen når den ikke er i bruk - tar også lite lagringsplass, og kan selvfølgelig brukes til annen bagasje også. Meld deg inn i PramPack-gruppen på facebook og følg med på TV 2 og stem oss videre fra Semifinalen den 25. februar kl 2000:) Jeg vil gjerne ha gode råd og tips fra alle dere som har vært ut og reist, eller skal på reise! Meld deg inn: http://www.facebook.com/s.php?k=100000000004&id=45360885735&sid=017b2eb9e07312b7af5c25d362e4d342#/group.php?gid=46241076505
snart mor til 3 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 har hørt rykte om denne deltagelsen og gleder meg til å følge den i framtiden.. ser absolutt et behov for noe slikt både for flytransport og til lagring av barnevogner mellom brukstidene.... men hva vil den ligge på i pris?? og vil den passe til alle typer vogner????
audunu Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Prisen vil være rundt 1499kr, og den passer til over 90 prosent av barnevogntypene i Norge. På www.prampack.no går det an å finne mer info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå