BigHorns Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen med erfaringer? Evnt annet merke? Bruksområder?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 den er veldig bra på å rette, men ikke på å krølle som den og kan brukes til. fikk den anbefalt av 2 venninner som brukte den til å rette. jeg kjøpte den i håp om å enkelt kunne krølle håret.. men det er en del mer jobb enn krølltang. du kan godt kjøpe min den er nesten ikke brukt, jeg tok permanent like etter jeg kjøpte den i høst. vil ha krøller for alltid jeg nå
Katsi Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Mener det er den jeg har. Veldig fornøyd med den, blir fort varm og lett å bruke. Vet ikke om noen andre bruksområder enn å slette håret...
Katsi Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Å krølle håret med den hadde nok jeg slitt med også, er nok lettere med en krølltang.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 hvis du har den har du sikkert lagt merke til at det fulgte med en dvd også? på den var det flere innslag om hvordan du krøller håret med denne tangen. Ghd styler er en multi-tang
BigHorns Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Hvor mye skal du ha for den? å hvor i landet befinner du deg?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 jeg befinner meg i oslo. har ikke tenkt på å selge den før nå, men for godt under halv pris. har brukt den, men det syntes ikke. du kan få med produkter som skal brukes sammen med den og send meg pm om du vil og får til ?
lÅktiHaUDe Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Ghd er en super rettetang Den er også enkel å lage krøller med.. jeg synes de krøllene blir mye finere enn når jeg bruker krølltang men det kreves litt trening da.. nå har jeg jobbet frisør så har jo det i fingrene.. Men spør frisøren din om hun/han kan vise deg det og om du evt kan få prøve når du er der, for da kan frisøren vise deg hva du evt gjør feil
Babyønske44pp Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 GHD jernet er kjemp bra. og veldig skånsomt mot håret til fordel for mye annet. jeg jobber som frisør og jeg bruker bare den på jobb. om jeg skal krølle,rette,lage volum osv. men ministyleren til ghd er best på krøller. de blir døds fine. vertikale,horisontale krøller og den elegante summer waves. jeg digger de tengene. har selv ghd purple special edition, og den er virkelig verdt pengene. den koster rikitg nok 1999 men det er absolut verdt det. de keramiske platene på den gjør at den er mer skånsom. pluss at den ikke går over 190 grader. håret ødelegges ved 225 grader. helt suuuper type varmebeskyttende produkt så ville jeg anbefalt kremen til kerastase nektar eller den rosa til redken(husker ikke helt navnet)vavoom sprayen til matrix er også innmari bra(billig)
*synne* Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Et supert jern! Å lage krøller er ikke noe problem, men kreves en viss teknikk. Litt vanskelig å skrive hvordan du gjør det, men be frisøren din vise deg. ;o) klem frisør...
sarah85 Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Hei. Beklager å forstyrre. Jeg bare lurte på om du gjerne ennå hadde rettetangen tilsalgs? Jeg har letet og leter på både nett innenlands og utenlands for å finne noen som har den purple styleren. Utsolgt overalt. Tenkte jeg kanskje kunne driste meg til å høre i tilfelle hun andre ikke ville kjøpe og du enda ville selge den? Ha en fin kveld videre!
Mrs. Bouquet Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Jeg kjøpte min billig på ebay.com til ca. 600 kr med frakt, så er det moms. Helt ny, med instruksjonsdvd.(rosa, de lilla er nok ikke kommet så billig enda) Nesten 2000 kr for den saken sier jo bare om hvor mye frisørsalongene kan ta seg betalt for noe som i utgangspunktet er mye billigere i inkjøp. På www.lookfantastic.com får man den til ca. 1000 kr + moms. det føles kanskje tryggere enn å kjøpe av en selger på ebay. Kjøper forresten Redken sjampo og balsam til ca. halve prisen av hva frisøren min tar, og da er det inkludert frakt fra lookfantastic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå