Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har hatt et "forhold" med en mann i to mnd nå... Vi treffes hver eneste dag, enten på butikken han jobber i, "tilfeldig" på cafè, hjemme hos han, på bensinstasjonen..... Vi har hatt sex 4 ganger, og det er den mest fantastiske sexen jeg noen gang har hatt! Seriøst!! ALT er bare helt perfekt! Vi sender mld til hverandre, og prater på tlf... Men det er jo selvfølgelig ETT stort problem; Sambo................. Kan ikke holde på som dette mer... Er ikke rettferdig ovenfor han... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 dæven du e dom!!!!!!!!! du må være seriøst blond!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Tåpe!! Du skal selvsagt gå fra samboeren din, du kan umulig elske ham når du får deg til å gjøre sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå