LilleTrilleMille Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har begynt på en blogg for oss som er totalt kløner på kjøkkenet ;-) Kakebaking har alltid vært et mareritt for meg og jeg har som oftest ring mamma eller kjøpt kaker til bursdagsfeiringer. Nå har jeg bestemt meg for å finne enkle og gode oppskrifter og legge dem ut på nettet etter hvert som jeg har laget dem. Har kun en oppskrift til nå...men det vil komme flere etterhvert.
LilleTrilleMille Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2009 http://changeling-kake.blogspot.com/ Linken glemte jeg....hehe.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 God ide til blogg! Har vært innom bakeblogger, men synes alle er så forbaska flinke, og da er ikke bloggene noe for meg. Jeg er nemlig ikke noe flink. Det vil si, jeg har nesten aldri bakt kake. Men nå har det seg sånn at svigersene kommer på besøk når Matilde blir ett år. Det er noen måneder til, men jeg har begynt å gruve meg allerede. Det er nemlig "tradisjon" der i familien at ungene får spise kake selv når de feirer ettårsdagen sin. Dessuten bør jeg jo iallfall late som om jeg er husmor. Åh det blir ekkelt spennende å se om jeg får det til med æren i behold. Bra blogg! Skal sjekke innom den innimellom :-)
Chiquita Bananas Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke om dette var retta mot min inkompetente evne til å bake fra ferdigposene ;op hehehe.... Veldig bra blogg da med stegvis bilder - veldig greit å se det !!! For titte innom av og til og se om det kommer flere oppskrifter )
LilleTrilleMille Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Det var ikke rettet mot noen tidligere innlegg, kun til hjelp for alle andre som er like frustrerte på kjøkkenet som meg ;-) Hvis noen har tips til andre lette kaker så kan jeg gjerne teste dem ut og legge det ut på bloggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå